W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o rekrutacji

Rekrutacja 2025/2026 - plakat

TERMINY

01.04.2025 – 20.05.2025 – składanie w sekretariacie szkoły podań wraz z zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do nauki w szkole muzycznej.

21.05.2025 – 23.05.2025 r. – badanie przydatności kandydatów do nauki w szkole muzycznej

30.05.2025 – ogłoszenie listy osób zakwalifikowanych do kształcenie w szkole muzycznej*.

05.08.2025 - ogłoszenie listy przyjętych do Państwowej Szkoły Muzycznej I st. im. T. Leszetyckiego w Łańcucie*.

*W/w listy zostaną podane do publicznej wiadomości przez umieszczenie w widocznym miejscu w siedzibie szkoły.

 

Informacji o rekrutacji udziela sekretariat szkoły tel. 17 225 31 92.

 

Uprzejmie informujemy, że do złożonego wniosku o przyjęcie do szkoły na rok 2025/2026 można dołączyć inne dokumenty określone w art. 131 ust. 2 ustawy  z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo Oświatowe (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 737) tj.:

  • opinię o możliwości rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej, wydaną przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną

  • oświadczenie o wielodzietności rodziny kandydata (troje lub więcej dzieci w rodzinie)*

  • w przypadku niepełnosprawności kandydata – orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane ze względu na niepełnosprawność, orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 44 ze. zm.)

  • w przypadku niepełnosprawności jednego z rodziców kandydata lub obojga rodziców kandydata lub rodzeństwa kandydata – orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych**;

  • prawomocny wyrok sądu rodzinnego orzekający rozwód lub separację lub akt zgonu oraz oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka oraz niewychowywaniu żadnego dziecka wspólnie z jego rodzicem**.

  • dokument poświadczający objęcie dziecka pieczą zastępczą zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. Dz. U. z 2025 r. poz. 49.)**.

* Oświadczenie składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

** Dokumenty są składane w oryginale, notarialnie poświadczonej kopii albo w postaci urzędowo poświadczonego zgodnie z art. 76a § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego odpisu lub wyciągu z dokumentu lub także w postaci kopii poświadczanej za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata.


 

Podstawa prawna:

Art. 142 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 737 z późn. zm.)

 

Zasady określa:

Rozporządzenie MKiDN z dnia 9 kwietnia 2019 w sprawie warunków i trybu przyjmowania uczniów do publicznych szkół i publicznych placówek artystycznych oraz przechodzenia z jednych typów szkół do innych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 555 z późn zm.)

Materiały

Zgłoszenie do szkoły na rok szkolny 2025/2026
kwestionariusz-osobowy​_2025-1a-1-1.pdf 1.00MB
Warunki rekrutacji 2025/2026
Warunki​_rekrutacji​_2025-2026.pdf 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.03.2025 18:51 Jerzy Ziajor
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Horodecki/ Jerzy Ziajor
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o rekrutacji 1.0 12.03.2025 18:51 Jerzy Ziajor

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}