W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja dla osób niepełnosprawnych

W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (tj. Dz.U.2017 poz.1824) PSM I stopnia w Lubinie informuje, że osoby uprawnione, tj. doświadczające trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się, które zainteresowane są załatwieniem sprawy urzędowej w placówce, mogą skorzystać przysługującego im uprawnienia wyboru środka wspierającego komunikowanie się, tj. :

  • korzystania z poczty elektronicznej - sekretariat@psm.lubin.pl
  • telefonicznie - +48 (76) 842 14 59

Zgodnie z art. 12 cytowanej na wstępie ustawy osoba uprawniona, jest zobowiązana zgłosić do PSM I stopnia w Lubinie chęć skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączniem sytuacji nagłych. Zgłoszenie należy przesłać na adres poczty elektronicznej sekretariat@psm.lubin.pl, w formie papierowej na adres szkoły lub telefonicznie +48 (76) 842 14 59.

Osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (tj. Dz.U. 2021 poz. 573,1981) przybywające do szkoły w celu załatwienia spraw są przyjmowane poza kolejnością.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.01.2023 11:50 Violetta Kwiatkowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Violetta Kwiatkowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja dla osób niepełnosprawnych 1.0 05.01.2023 11:50 Violetta Kwiatkowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}