W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności serwisu

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia w Pabianicach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://www.gov.pl/web/psmpabianice

Data publikacji strony internetowej: 01.09.2005

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 04.03.2022

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:

  • pochodzą z różnych źródeł,
  • są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
  • opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
  • część filmów może nie posiadać napisów i audiodeskrypcji.

Oświadczenie sporządzono dnia 20.03.2025. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Beata Kępińska, adres poczty elektronicznej dyrektor@muzyczna.pabianice.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 42 215 55 39. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Informacje o dostępności architektonicznej

Do budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Pabianicach prowadzi wejście znajdujące się od strony: ul. Grobelnej 6, 95-200 Pabianice.

W budynku nie ma:

  • windy
  • pętli indukcyjnych
  • oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących
  • głośników naprowadzających, informacje udzielane są na portierni znajdującej się na parterze szkoły, po prawej stronie od wejścia głównego.

W szkole nie można skorzystać z tłumacza migowego.

Z holu głównego na dwa kolejne piętra prowadzą schody z poręczą po prawej stronie. Nie ma podjazdów dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Przed szkołą znajduje się jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. W szkole nie ma toalety dostępnej dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.05.2022 15:18 Beata Kępińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Beata Kępińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 8.0 30.03.2025 19:38 Beata Kępińska
Deklaracja dostępności 7.0 20.03.2025 20:03 Beata Kępińska
Deklaracja dostępności 6.0 20.03.2025 19:55 Beata Kępińska
Deklaracja dostępności 5.0 20.03.2025 19:37 Beata Kępińska
Deklaracja dostępności 4.0 24.03.2023 17:49 Agnieszka Ratajska-Wieczorek
Deklaracja dostępności 3.0 24.03.2023 17:36 Agnieszka Ratajska-Wieczorek
Deklaracja dostępności 2.0 24.03.2023 17:30 Agnieszka Ratajska-Wieczorek
Deklaracja dostępności 1.0 04.05.2022 15:18 Beata Kępińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}