W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Deklaracja dostępności

Deklaracja serwisu serwisu 

Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Ignacego Jana Paderewskiego w Piotrkowie Trybunalskim umożliwia korzystanie z usługi internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o cyfrowe strony internetowe i aplikacje mobilne instytucji publicznych. Oświadczenie w sprawie ma zastosowanie do strony internetowej https://www.gov.pl/web/psmpiotrkow

Data publikacji strony internetowej: 2017-05-14

Dane ostatniej aktualizacji: 2022-12-01

Strona internetowa jest uznana  za zgodną  z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o cyfrowe strony internetowe i aplikacje mobilne instytucji publicznych.

Może się zdarzyć, że korzystanie z usług redaktorów serwisu, niektóre dokumenty są na stronie standardowej z uwagami na fakt, że:

  • pochodzące z różnych źródeł,
  • są bardzo obszerne, a ich tworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
  • zostały udostępnione w oparciu o zasady współpracy w innych instytucjach,
  • Struktura struktury, w której nie ma możliwości ingerencji,
  • zostało zamieszczone przed wejściem w życie wersji cyfrowej,
  • część filmu może nie tłumaczyć napisów i audiodeskrypcji.

Oświadczenie sporządzono dnia 2022-12-01. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny podmiotu publicznego.

Na stronie internetowej można korzystać ze skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z obsługą sieci prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Marcin Rybicki

Adres poczty elektronicznej marcin.rybicki@muzycznapiotrkow.pl

Kontaktować się można dzwoniąc na numer telefonu +48 44 647-19-05. Tą drogą można przeprowadzić wnioski o udostępnienie informacji standardowej oraz procedury na brak zapewnienia jakości.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Budynek Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Ignacego Jana Paderewskiego w Piotrkowie Trybunalskim

1. Do budynku szkoły od strony ulicy Pasaż Karola Rudowskiego 4 prowadzą dwa wejścia - główne i ewakuacyjne. Do jednego jak i drugiego wejścia prowadzą schody. Brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Wejście główne jest ogólnodostępne w godzinach pracy szkoły. Przed wejściem i wewnątrz budynku brak głośników naprowadzających, informacje udzielane są na portierni znajdującej się na parterze szkoły w małym holu po prawej stronie od wejścia głównego.

2. W budynku znajdują się dwie klatki schodowe prowadzące na pierwsze piętro, nie wyposażone w pochylnie. Budynek nie posiada windy.

3. Budynek nie posiada pętli indukcyjnych.

4. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

4. Brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych.

5. W szkole nie można skorzystać z tłumacza migowego.

6. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

7. Przed budynkiem szkoły znajdują się dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

Aplikacje mobilne: nie dotyczy

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.01.2023 11:17 Marcin Rybicki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marcin Rybicki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 3.0 07.03.2023 16:29 Marcin Rybicki
Deklaracja dostępności 2.0 07.03.2023 16:21 Marcin Rybicki
Deklaracja dostępności 1.0 05.01.2023 11:17 Marcin Rybicki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}