W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

BACH - muzyczna gra terenowa

Zgłoszenia do 5 października 2023 r.

ORGANIZATORZY wydarzenia „BACH - MUZYCZNA GRA TERENOWA
Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. w Płocku
Stowarzyszenie MUZYCZNI


Projekt realizowany jest w partnerstwie z: Państwową Szkołą Muzyczną I i II st. im. Karola Szymanowskiego w Płocku, Muzeum Mazowieckim w Płocku, Domem Darmstadt w Płocku (POKiS), Książnicą Płocką i Płocką Galerią Sztuki.


CELEM wydarzenia jest:

  • promowanie kultury muzycznej wśród dzieci i młodzieży klas IV-VI płockich szkół podstawowych, uczących się przedmiotu „muzyka”,
  • zaproponowanie dzieciom i młodzieży aktywności łączącej naukę i zabawę, w której nacisk kładziony jest na obopólną korzyść edukacyjną - przy okazji tej aktywności rozwijać będą się zarówno uczniowie Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II st. w Płocku (przygotowujący wraz z nauczycielami grę), jak i uczniowie płockich podstawówek,
  • wsparcie nauczania muzyki w szkołach podstawowych.

Tematyka  wydarzenia dotyczyć będzie życia i twórczości Johanna Sebastiana Bacha, a polegać na poszukiwaniu w przestrzeni miejskiej oraz w budynkach instytucji kultury w Płocku zagadek i wskazówek prowadzących uczestników do kolejnych punktów kontrolnych.

Wydarzenie realizowane będzie 19 PAŹDZIERNIKA 2023 r. (rozpoczęcie o godz. 11.00 w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Karola Szymanowskiego w Płocku, zakończenie ok. godz. 13.00) na terenie płockiego Starego Miasta.

Udział w Wydarzeniu jest BEZPŁATNY, obowiązują zapisy.

W wydarzeniu mogą wziąć udział TRZYOSOBOWE ZESPOŁY UCZNIÓW Z KLAS IV-VI, pozostające podczas gry terenowej POD OPIEKĄ SWOJEGO NAUCZYCIELA. Liczba trzyosobowych zespołów jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń, które przesyłają nauczyciele.

Zgłoszenie do udziału w Wydarzeniu należy przesłać na adres: bserwatka@psmplock.pl   (do 5 października 2023 r.) podając: NAZWĘ SZKOŁY, IMIĘ i NAZWISKO NAUCZYCIELA PRZYGOTOWUJĄCEGO ZESPÓŁ UCZNIÓW, NR TELEFONU NAUCZYCIELA oraz NAZWISKA UCZNIÓW, których chce zgłosić do udziału w Wydarzeniu. Warunkiem udziału w WYDARZENIU jest otrzymanie mailowego potwierdzenia zgłoszenia wraz z pakietem materiałów, koniecznych do przyswojenia, w ramach przygotowania do udziału w Wydarzeniu.

ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z REGULAMINEM!

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W POZOSTAŁYCH WYDARZENIACH „TYGODNIA JOHANNA SEBASTIANA BACHA”!

LISTA ZESPOŁÓW ZOSTAŁA ZAMKNIĘTA.

Materiały

REGULAMIN wydarzenia BACH - muzyczna gra terenowa
BACH​_-​_muzyczna​_gra​_terenowa​_-​_REGULAMIN.pdf 0.07MB
{"register":{"columns":[]}}