Rekrutacja uzupełniająca - klasa klarnetu
Rekrutacja uzupełniająca do klasy klarnetu na rok szkolny 2025/2026
Terminy i warunki rekrutacji do szkoły :
1. O przyjęcie do klasy pierwszej cyklu 6-letniego może ubiegać się kandydat, który w danym roku kalendarzowym kończy co najmniej 7 lat albo 6 lat ( w przypadku, o którym mowa w art. 36 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Oświatowe) oraz nie więcej niż 10 lat.
O przyjęcie do klasy pierwszej cyklu 4-letniego może ubiegać się kandydat, który w danym roku kalendarzowym kończy co najmniej 8 lat oraz nie więcej niż 16 lat.
2. Rodzice (prawni opiekunowie) kandydata składają wniosek o przyjęcie do szkoły na formularzu, który można pobrać poniżej.
Wypełniony i podpisany wniosek należy złożyć w sekretariacie szkoły w godz. 8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku.
Termin składania wniosków do 20 sierpnia 2025 r.
Do wypełnionego wniosku należy dołączyć :
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań kandydata do nauki w szkole muzycznej, ( wnioski bez zaświadczenia lek. nie będą przyjmowane),
- zaświadczenie o korzystaniu z wychowania przedszkolnego, o którym mowa w art. 36 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo Oświatowe, albo opinię, o której mowa w art. 36 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo Oświatowe, jeżeli kandydat w danym roku kalendarzowym nie ukończył 7 lat.
3. We wniosku o przyjęcie do szkoły należy wskazać proponowany instrument. Istnieje także możliwość wskazania kolejnych instrumentów, na które kandydat może zostać przyjęty w przypadku niewystarczającej do przyjęcia ilości miejsc na proponowany instrument.
4. Kwalifikowanie kandydatów odbywa się na podstawie badania przydatności prowadzonego przez komisję rekrutacyjną. Badanie to polega na sprawdzeniu uzdolnień muzycznych i predyspozycji do nauki gry na wybranym instrumencie.
5. Badanie przydatności odbędzie się w dniach 22 sierpnia 2025 r.
Dzień i godzina badania przydatności kandydata zostanie z rodzicami (opiekunami prawnymi ).
ustalona telefonicznie przez pracowników sekretariatu po złożeniu wniosku.
6.Lista kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych, przyjętych i nieprzyjętych do szkoły będzie podana do publicznej wiadomości w terminie 7 dni od dnia przeprowadzenia badania przydatności poprzez wywieszenie na tablicy informacyjnej w budynku szkoły ul. Kościuszki 14, 97-500 Radomsko
Lista kandydatów zakwalifikowanych nie jest równoznaczna z przyjęciem do szkoły.
8. W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych w badaniu, brane są pod uwagę kryteria
dodatkowe, potwierdzone w dokumentach załączonych do wniosku.
9. Szczegółowych informacji o warunkach rekrutacji i nauki w szkole udziela dyrektor szkoły oraz pracownicy sekretariatu pod nr tel. 44 683 24 07.
Materiały
Wniosek dla kandydata - rekrutacja 2025-2026Wniosek-o-przyjecie-do-szkoly-2025-2026_(2).pdf 0.12MB