W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rekrutacja uzupełniająca - klasa klarnetu

Na białym tle znajdują się napisy informacyjne w kolorach zielonym, niebieskim, jagodowym oraz grafiki kwiatów w kolorach : różowym, szarym, fioletowym, żółtym, łososiowym, błękitnym.

Rekrutacja  uzupełniająca  do  klasy  klarnetu na  rok  szkolny  2025/2026
Terminy i warunki rekrutacji do szkoły :
1. O przyjęcie do klasy pierwszej cyklu 6-letniego może ubiegać się kandydat, który w danym roku kalendarzowym kończy co najmniej 7 lat  albo 6 lat ( w przypadku, o którym mowa w art. 36 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Oświatowe) oraz  nie  więcej niż 10 lat.
O przyjęcie do klasy pierwszej cyklu 4-letniego może ubiegać się kandydat, który w danym roku kalendarzowym kończy co najmniej 8 lat  oraz nie więcej niż 16 lat.
2. Rodzice (prawni opiekunowie) kandydata składają wniosek o przyjęcie do szkoły na formularzu, który można pobrać poniżej.
 Wypełniony i podpisany wniosek należy złożyć w sekretariacie szkoły  w  godz. 8.00 - 16.00  od  poniedziałku  do  piątku.
    Termin składania wniosków   do   20   sierpnia    2025 r.
    Do wypełnionego wniosku należy dołączyć :
-  zaświadczenie lekarskie  o braku przeciwwskazań  kandydata do nauki w szkole muzycznej, ( wnioski  bez  zaświadczenia  lek. nie  będą  przyjmowane),
  - zaświadczenie o korzystaniu z wychowania przedszkolnego, o którym mowa w art. 36 ust. 2 pkt 1 ustawy  Prawo  Oświatowe, albo opinię,  o której mowa w  art. 36  ust.   2 pkt 2 ustawy  Prawo  Oświatowe, jeżeli kandydat w danym roku kalendarzowym nie  ukończył 7 lat.
3. We wniosku o przyjęcie do szkoły należy wskazać proponowany instrument. Istnieje także możliwość wskazania kolejnych instrumentów, na które kandydat może zostać  przyjęty w przypadku niewystarczającej do przyjęcia ilości miejsc na proponowany instrument.
4. Kwalifikowanie kandydatów odbywa się na podstawie badania przydatności prowadzonego przez komisję rekrutacyjną. Badanie to polega na sprawdzeniu uzdolnień muzycznych i predyspozycji do nauki gry na  wybranym  instrumencie. 
 5. Badanie przydatności odbędzie   się  w  dniach  22  sierpnia  2025 r.
      Dzień  i  godzina  badania przydatności kandydata   zostanie  z  rodzicami  (opiekunami prawnymi ).
     ustalona  telefonicznie  przez  pracowników  sekretariatu po  złożeniu  wniosku.
  6.Lista kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych, przyjętych  i  nieprzyjętych  do  szkoły  będzie  podana   do publicznej       wiadomości  w terminie 7  dni  od    dnia  przeprowadzenia badania przydatności poprzez wywieszenie na tablicy informacyjnej w budynku  szkoły ul. Kościuszki 14, 97-500 Radomsko
   Lista   kandydatów zakwalifikowanych nie jest równoznaczna z przyjęciem do szkoły.
8. W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych w badaniu, brane są pod uwagę kryteria
    dodatkowe, potwierdzone w dokumentach załączonych do wniosku.
9. Szczegółowych informacji o warunkach rekrutacji i nauki w szkole udziela  dyrektor  szkoły  oraz  pracownicy  sekretariatu   pod nr tel. 44  683  24 07.

Materiały

Wniosek dla kandydata - rekrutacja 2025-2026
Wniosek-o-przyjecie-do-szkoly-2025-2026​_(2).pdf 0.12MB
{"register":{"columns":[]}}