W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dostęp do informacji publicznej

Podstawowe informacje o działalności PSM I stopnia w Wieluniu są zamieszczone w serwisie informacyjnym szkoły oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

Zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej lub centralnym repozytorium, jest udostępniana na wniosek zainteresowanej strony.

Wypełniony wniosek można przesłać:

  • pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@psm.wielun.pl
  • PSM I stopnia w Wieluniu
    ul. Ciepłownicza 22
    98-300 Wieluń
  • za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /PSM_Wieluń_1317/SkrytkaESP

Podstawa prawna

Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 23 marca 2022 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o dostępie do informacji publicznej Dz.U. 2022 poz. 902

Materiały

Wniosek o udostępnienie danych
mpdf.pdf 0.03MB
wiosek o udostepnienie danych
wiosek​_o​_udostepnienie​_danych.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.01.2023 12:27 Kazimierz Pokorski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kazimierz Pokorski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostęp do informacji publicznej 1.0 05.01.2023 12:27 Kazimierz Pokorski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}