W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o tłumaczu migowym dla osób Głuchych załatwiających sprawę w urzędzie

Informacje o tłumaczu migowym dla osób Głuchych załatwiających sprawę w urzędzie.

Głusi klienci Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Czarnkowie
oraz osoby mające trudności w komunikowaniu się
mogą skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego lub tłumacza-przewodnika
podczas załatwiania swoich spraw w urzędzie.

Osoby uprawnione powinny zgłosić zamiar korzystania z usługi tłumacza
ze wskazaniem sposobu komunikowania się,
co najmniej 5 dni roboczych przed planowaną wizytą w urzędzie,
z wyłączeniem sytuacji nagłych, kontaktując się z Urzędem na adres e-mail: sekretariat.psse.czarnkow@sanepid.gov.pl

Zgłoszenie może być dokonane w innej dowolnej formie, w sposób dostępny dla osoby uprawnionej.

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • Imię i nazwisko oraz adres osoby zgłaszającej,
  • Termin i godzinę, w której zgłaszający zgłosi się do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Czarnkowie,
  • Wskazanie metody komunikowania się oraz podanie rodzaju sprawy w jakiej zamierza stawić się w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Czarnkowie,
  • Kontakt zwrotny do zgłaszającego w celu umożliwienia szybkiego kontaktu gdyby nastąpił nagły brak możliwości realizacji świadczenia usługi.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.06.2023 10:41 Lena Grott-Scheiding
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Lena Grott-Scheiding
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o tłumaczu migowym dla osób Głuchych załatwiających sprawę w urzędzie 1.0 23.06.2023 10:41 Lena Grott-Scheiding

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}