W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikat nr 10 do komunikatu nr 9

18.08.2022

Obraz przedzielony na dwie części pi lewej stronie napis "Kominkan Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gryfinie". Po prawej stronie grafiki logo Inspekcji sanitarnej, orzeł w koronie na białym tle otoczony czerwonym i niebieskim okręgiem.

KOMUNIKAT Nr 10

do KOMUNIKATU nr 9

Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gryfinie z dnia 18 sierpnia 2022 roku w sprawie przydatności wody do spożycia z wodociągu Moryń gm. Moryń, pow. gryfiński zaopatrującego ok. 1874 osoby mieszkańców miejscowości: Moryń.

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gryfinie po zapoznaniu się z wynikami badania próbek wody pobranych w dniu 17 sierpnia 2022 roku stwierdził, że woda spełnia wymagania rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2017 r., poz. 2294 z późn.zm.).

 

W związku z powyższym :

  1. Woda z kranu może być spożywana i używana do przygotowania posiłków.
  2. Woda może być używana do mycia owoców, warzyw, naczyń kuchennych
    i prania. 
  3. Woda nadaje się do kąpieli, mycia zębów, przemywania otwartych zranień.
  4. Woda może być wykorzystywana do celów sanitarnych, tj. WC.

 

Za jakość wody podawanej z wodociągu „Moryń” odpowiada Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Moryniu ul. Wąska 2a, 74-503 Moryń.

 

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.08.2022 14:17 Natalia Korkuś
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Natalia Korkuś
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Komunikat nr 10 do komunikatu nr 9 2.0 18.08.2022 14:20 Natalia Korkuś
Komunkat nr 10 do komunikatu nr 9 1.0 18.08.2022 14:17 Natalia Korkuś

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}