W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Przyjmowanie i załatwianie spraw

Przyjmowanie i załatwianie spraw w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kole odbywa się w godzinach urzędowania tj. od 7:25 do 15:00.
Sprawy załatwiane są w trybie i terminach wynikających z Kodeksu postępowania administracyjnego.
Odwołania od decyzji i zażalenia na postanowienia PPIS należy składać za pośrednictwem organu, który je wydał.

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Kole/Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kole przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków:
- w poniedziałki w godzinach od 10.00 do 15.00
- w środy w godzinach od 8.00 do 10.00
- w siedzibie Stacji przy ul. Toruńskiej 72 (pokój nr 6).
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie:
- pocztą na adres korespondencyjny ul. Toruńskiej 72, 62-600 Koło,
- pocztą elektroniczną: sekretariat.psse.kolo@sanepid.gov.pl,
- ustnie do protokołu w Sekretariacie Dyrektora PSSE ul. Toruńska 72, pok.nr 6 w godzinach
urzędowania 7.25 –15.00.
Skargi i wnioski muszą zawierać:
1. Imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego.
2. Adres wnoszącego.
UWAGA: Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z n/w uregulowaniami
prawnymi:
-Ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
-Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.03.2021 11:36 Mariusz Walczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mariusz Walczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przyjmowanie i załatwianie spraw 3.0 23.11.2022 15:22 Mariusz Walczak
Przyjmowanie i załatwianie spraw 2.0 08.07.2022 10:04 Mariusz Walczak
Przyjmowanie i załatwianie spraw 1.0 01.03.2021 11:36 Mariusz Walczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}