W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nabór na stanowisko Radca Prawny w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krośnie

Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krośnie ogłasza nabór na wolne stanowisko w wymiarze 1/2 etatu

Informacje o ofercie

Radca Prawny w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krośnie

Zakres obowiązków

- opiniowanie pod względem formalno – prawnym projektów decyzji, postanowień i innych rozstrzygnięć w postępowaniu administracyjnym,

- udzielanie opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa,

- sporządzanie lub opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów cywilnoprawnych i porozumień,

- nadzór nad prowadzeniem postępowania administracyjnego i egzekucyjnego,
- występowanie w charakterze pełnomocnika Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krośnie w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi,
- opracowywanie ocen i analiz w sprawach bieżących w zakresie zadań radcy prawnego.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: podkarpackie

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krośnie ul. Kisielewskiego 12
38 - 400 Krosno

Wymagania niezbędne

- wykształcenie: wyższe prawnicze oraz uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego wynikające z ustawy z dnia 6.07.1982 r. o radcach prawnych. (Dz.U.2024.499 t.j.),

- doświadczenie zawodowe co najmniej 10 lat w obszarze obsługi prawnej,

- uprawnienia radcy prawnego - wpis na listę radców prawnych,

-  posiadanie obywatelstwa polskiego,

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- osoba nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe

- znajomość przepisów z zakresu działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej i przepisów związanych z wykonywaniem przez Państwową Inspekcję Sanitarną zadań w tym z zakresu zdrowia publicznego, ustawy o działalności leczniczej, ustawy o finansach publicznych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, ustawy Kodeks pracy, ustawy Kodeks wykroczeń, Kodeksu postepowania w sprawach o wykroczenia,

- sumienność, obowiązkowość,

- bezstronność i niezależność od podmiotów kontrolowanych,

- umiejętności interpersonalne: łatwość komunikacji,

- umiejętność i chęć pracy zespołowej ,

- odporność na stres, kultura pracy i kultura osobista,

- umiejętne organizowanie pracy własnej i samodzielnego realizowania uzgodnionych celów,

- umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność formułowania myśli na piśmie i redagowania dokumentów,

- biegła znajomość i umiejętność obsługi komputera (LEX, pakiet MS Office, Internet) oraz obsługa urządzeń biurowych,

Wymagane dokumenty

a) CV i list motywacyjny,

b) kopie dokumentów potwierdzających:

• wykształcenie,

• posiadanie uprawnień radcy prawnego,

• wymagane doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj),

b) oświadczenia o (załącznik):

• posiadaniu obywatelstwa polskiego;

• korzystaniu z pełni praw publicznych;

• nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
• wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;

• informacja dla kandydata o Procedurze przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych dotyczących naruszeń prawa;

• oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

 

Dokumenty dodatkowe:
a) kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje.

 

Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć:

- bezpośrednio w sekretariacie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krośnie, ul. Kisielewskiego 12, 38 - 400 Krosno lub przesłać:

- pocztą tradycyjną bądź też elektroniczną na adres: psse.krosno@sanepid.gov.pl z dopiskiem na kopercie lub w tytule e-maila: „Nabór – Radca Prawny”

 

w terminie do 15.12.2025 r. (liczy się data wpływu).

 

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Lucyna Krzanowska
  • Telefon: 13 43 219 42
  • e-mail: psse.krosno@sanepid.gov.pl
  • Adres: ul. Kisielewskiego 12, 38 - 400 Krosno

Materiały

Ogłoszenie o ofercie radca prawny
ogłoszenie​_o​_ofercie​_radca​_prawny.pdf 0.12MB
Oświadczenia i zgody
Oświadczenia​_i​_zgody​_radca​_prawny.pdf 0.11MB
{"register":{"columns":[]}}