Młodszy Asystent w Oddziale Nadzoru w sekcji Higieny Żywności i Żywienia
15.07.2025
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Międzychodzie poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze młodszego asystenta Oddziału Nadzoru - sekcji Higieny Żywności i Żywienia
Ogłoszenie nr 1/2025
wymiar etatu: 1
wykształcenie: wyższe
kierunki związane z bezpieczeństwem żywności łączące wiedzę z zakresu nauk przyrodniczych, technologię żywienia, mikrobiologię, chemię, zdrowie publiczne, prawo żywnościowe itp.
Zakres obowiązków:
- Realizacja zadań z zakresu bezpieczeństwa żywności, w tym nadzór nad warunkami produkcji i obrotu oraz bezpieczeństwem zdrowotnym środków spożywczych, materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością,
- Prowadzenie urzędowych kontroli w obiektach produkcji i obrotu żywności, żywienia, materiałów i wyrobów do kontaktu z żywnością.
- Sporządzanie planu pracy i wymaganych sprawozdań
- Opracowywanie zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego dokumentacji pokontrolnej w uzgodnieniu z Radcą Prawnym.
- Przestrzeganie procedur związanych z systemem jakości w nadzorze.
Wymagania niezbędne:
-
znajomość przepisów prawnych z zakresu:
- ustawa o Państwowej Inspekcji Sanitarnej z dnia 14 marca 1985r. Dz.U.2024.416 t.j.
- ustawa o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006r. Dz.U.2023.1448 t.j.
- ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960r. Dz.U.2024.572 t.j.
- umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- dobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- współpraca, umiejętność pracy w zespole
- odporność na stres
- zdolność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
Wymagania dodatkowe:
- łatwość komunikacji werbalnej i pisemnej
- kreatywność
Informacje o warunkach i miejscu pracy:
Z przykrością informujemy, że budynek w którym znajduje się stanowisko pracy nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi. Praca wykonywana jest na pierwszym piętrze budynku bez windy.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny
Wymagane dokumenty:
- CV zawierające wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres e-mail do celów kontaktowych, przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenia:
- „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych.” zgodnie z art. 6 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 roku poz.1135).
- „Nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe." zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 roku poz.1135).
- „Cieszę się nieposzlakowaną opinią" zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 roku poz.1135).
- „Posiadam obywatelstwo polskie” zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 roku poz.1135).
- Oświadczenia do druku – pobierz dokument
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – pobierz dokument
Termin i sposób złożenia aplikacji:
Aplikacje z oznaczonym numerem ogłoszenia należy składać w terminie do: 28 lipca 2025r.
- osobiście w sekretariacie Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Międzychodzie
- nadsyłać pocztą pod adres:
Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Międzychodzie
ul. Strzelecka 12
64-400 Międzychód
Dodatkowe informacje:
- aplikacja powinna być przygotowana w języku polskim, dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski (na etapie składania aplikacji dokumenty nie muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego)
- rozpatrujemy tylko i wyłącznie aplikacje nadsyłane w odpowiedzi na opublikowane ogłoszenie o pracę, w formie, zakresie i na warunkach określonych w jego treści. Aplikacje otrzymane po terminie (decyduje data wpływu) i/lub niezawierające numeru ogłoszenia, nie będą rozpatrywane
- kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do dalszego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni o terminie spotkania i metodzie rekrutacji w sposób jaki wskazali w CV (telefonicznie lub e-mailowo)
- aplikacje odrzucone, czyli niespełniające wymagań formalnych oraz odrzucone w procesie rekrutacji, zostaną zniszczone komisyjnie w sposób trwały i nieodwracalny po upływie 3 miesięcy od daty opublikowania informacji o wynikach naboru na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej PSSE w Międzychodzie przy ul. Strzeleckiej 12, 64-400 Międzychód.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w rekrutacjach prowadzanych przez PSSE w Międzychodzie
W związku z obowiązkiem informacyjnym wynikającym z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informujemy że:
- Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest PSSE w Międzychodzie przy ul. Strzeleckiej 12, 64-400 Międzychód, e-mail: sekretariat.psse.miedzychod@sanepid.gov.pl, tel. 95 748 24 11, adres skrytki urzędu na platformie ePUAP: / psse-miedzychod/SkrytkaESP.
- Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celach przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze, zgodnie z przepisami prawa, w tym publikacji niezbędnych informacji o wyłonionym kandydacie oraz archiwizacji.
- Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust 1 lit c RODO), tj.:
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy
- ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
- ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
Jeżeli w dokumentach kandydata zawarte są dane inne niż wskazane w obowiązujących przepisach prawa lub dane o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda kandydata na ich przetwarzanie (art. 6 ust 1 lit a RODO). Podanie tych danych w dokumentach aplikacyjnych jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych listownie pod adresem administratora danych lub elektronicznie poprzez skrytkę ePUAP: psse-miedzychod/SkrytkaESP lub email: sekretariat.psse.miedzychod@sanepid.gov.pl.
- Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane przez 3 miesiące od daty publikacji informacji o rozstrzygnięciu naboru w Biuletynie Informacji Publicznej i tablicy ogłoszeń. Po tym czasie dokumenty kandydatów odrzuconych w procesie naboru będą niszczone w sposób trwały. Natomiast dane osobowe kandydatów w zakresie imię, nazwisko i miejsce zamieszkania będą przetwarzane przez okres 5 lat zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną.
- Dane osobowe kandydatów przetwarzane na podstawie zgody są przechowywane do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez 3 miesiące od daty publikacji informacji o rozstrzygnięciu naboru.
- Podanie danych osobowych wynikających z przepisów prawa jest warunkiem ustawowym, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w procesie naboru.
- Podanie danych osobowych innych niż wskazane w przepisach prawa jest dobrowolne, a ich niepodanie nie ma wpływu na proces naboru.
- Przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych, o ile Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody, lub wynika to z wymogu prawa, lub gdy dane są już niepotrzebne do przetwarzania danych.
- Przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, o ile Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Przysługuje Państwu prawo do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
- Przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w związku z Państwa sytuacją szczególną o ile przetwarzanie Państwa danych osobowych jest niezbędne do zrealizowania zadania w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej.
- Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych o ile uważają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się w sposób niezgodny z prawem.
- Dane kandydatów będą ujawnione podmiotom, które świadczą usługi na podstawie zawartych umów dotyczących:
- serwisu i wsparcia systemów informatycznych
- niszczenia dokumentacji
- wysyłania przesyłek pocztowych
- Państwa dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji oraz profilowania.
- Państwa dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowych.
Materiały
Wymagane oświadczeniawymagane_oświadczenia.pdf 0.06MB Rodo oferta pracy
Rodo.pdf 0.06MB
- Pierwsza publikacja:
- 15.07.2025 14:56 Katarzyna Sokołowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Katarzyna Sokołowska
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Młodszy Asystent w Oddziale Nadzoru w sekcji Higieny Żywności i Żywienia | 6.0 | 17.07.2025 12:40 Katarzyna Sokołowska |
| Młodszy Asystent | 5.0 | 16.07.2025 08:45 Katarzyna Sokołowska |
| Młodszy Asystent | 4.0 | 16.07.2025 08:35 Katarzyna Sokołowska |
| Młodszy Asystent | 3.0 | 16.07.2025 08:34 Katarzyna Sokołowska |
| Młodszy Asystent | 2.0 | 15.07.2025 14:59 Katarzyna Sokołowska |
| Młodszy Asystent | 1.0 | 15.07.2025 14:56 Katarzyna Sokołowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP