W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Młodszy Asystent ds. Organizacji i Statystyki

17.07.2025

Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Międzychodzie poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze młodszego asystenta ds. Organizacji i Statystyki.

Ogłoszenie nr 2/2025

Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Międzychodzie

 

wymiar etatu: 1

 

wykształcenie: wyższe

       kierunki związane z kompetencjami organizacyjnymi , komunikacyjnymi i interpersonalnymi

 

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie sekretariatu Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Międzychodzie.
  • Wysyłanie i przyjmowanie korespondencji w systemie EZD i wersji papierowej
  • Koordynowanie i nadzór nad sprawami organizacyjnymi Stacji i szkoleniami
  • Prowadzenie postępowań przetargowych zgodnie z PZP
  • Nadzór nad funkcjonowaniem Instrukcji Kancelaryjnej
  • Przestrzeganie procedur związanych z systemem jakości w nadzorze.
  • Prowadzenie spraw związanych z mandatami karnymi nakładanymi przez pracowników PSSE
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z inwentaryzacją
  • Redagowanie strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej
  • Prowadzenie spraw związanych z RODO
  • Sporządzanie planu pracy i wymaganych sprawozdań
  • Prowadzenie gospodarki materiałami biurowymi i sanitarnymi

 

 

Wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów prawnych z zakresu:
  • ustawa z dnia 14 marca 1985r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej Dz.U.2024.416 t.j.
  • ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych  Dz.U.2024.1320 t.j.
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960r Kodeks Postępowania Administracyjnego Dz.U.2024.572 t.j.
  • ustawa z dnia 10 maja 2018 o Ochronie Danych Osobowych Dz.U.2019.1781 t.j.

 

  • umiejętność obsługi komputera (MS Office)
  • dobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • współpraca, umiejętność pracy w zespole
  • odporność na stres
  • zdolność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych

 

Wymagania dodatkowe:

  • łatwość komunikacji werbalnej i pisemnej
  • kreatywność

 

Informacje o warunkach i miejscu pracy:

       Z przykrością informujemy, że budynek w którym znajduje się stanowisko pracy nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi. Praca wykonywana jest na pierwszym piętrze budynku bez windy.

 

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny

 

Wymagane dokumenty:

  1. CV zawierające wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię                 i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres e-mail do celów kontaktowych, przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje
  2. kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
  3. własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenia:
    • „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych.” zgodnie z art. 6 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 roku poz.1135).
    • „Nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe." zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 roku poz.1135).
    • „Cieszę się nieposzlakowaną opinią" zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 roku poz.1135).
    • „Posiadam obywatelstwo polskie” zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 roku poz.1135).
    • Oświadczenia do druku – pobierz dokument
    • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – pobierz dokument

 

Termin i sposób złożenia aplikacji:

Aplikacje z oznaczonym numerem ogłoszenia należy składać w terminie do: 28 lipca 2025r.

  • osobiście w sekretariacie Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Międzychodzie
  • nadsyłać pocztą pod adres:
    Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Międzychodzie

ul. Strzelecka 12

64-400 Międzychód

 

Dodatkowe informacje:

  • aplikacja powinna być przygotowana w języku polskim, dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski (na etapie składania aplikacji  dokumenty nie muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego)
  • rozpatrujemy tylko i wyłącznie aplikacje nadsyłane w odpowiedzi na opublikowane ogłoszenie o pracę, w formie, zakresie i na warunkach określonych w jego treści. Aplikacje otrzymane  po terminie (decyduje data wpływu) i/lub niezawierające numeru ogłoszenia, nie będą rozpatrywane
  • kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do dalszego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni o terminie spotkania i metodzie rekrutacji w sposób jaki wskazali w CV (telefonicznie lub e-mailowo)
  • aplikacje odrzucone, czyli niespełniające wymagań formalnych oraz odrzucone w procesie rekrutacji, zostaną zniszczone komisyjnie w sposób trwały i nieodwracalny po upływie 3 miesięcy od daty opublikowania informacji o wynikach naboru na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej PSSE w Międzychodzie przy ul. Strzeleckiej 12, 64-400 Międzychód.

 

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w rekrutacjach prowadzanych przez PSSE w Międzychodzie

W związku z obowiązkiem informacyjnym wynikającym z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informujemy że:

  1. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest PSSE w Międzychodzie przy ul. Strzeleckiej 12, 64-400 Międzychód, e-mail: sekretariat.psse.miedzychod@sanepid.gov.pl, tel. 95 748 24 11, adres skrytki urzędu na platformie ePUAP: / psse-miedzychod/SkrytkaESP.
  2. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celach przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze, zgodnie z przepisami prawa, w tym publikacji niezbędnych informacji o wyłonionym kandydacie oraz archiwizacji.
  3. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust 1 lit c RODO), tj.:
    • ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy
    • ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
    • ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

Jeżeli w dokumentach kandydata zawarte są dane inne niż wskazane w obowiązujących przepisach prawa lub dane o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda kandydata na ich przetwarzanie (art. 6 ust 1 lit a RODO). Podanie tych danych w dokumentach aplikacyjnych jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie.

  1. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych listownie pod adresem administratora danych lub elektronicznie poprzez skrytkę ePUAP: psse-miedzychod/SkrytkaESP e-mail: sekretariat.psse.miedzychod@sanepid.gov.pl.
  2. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane przez 3 miesiące od daty publikacji informacji o rozstrzygnięciu naboru w Biuletynie Informacji Publicznej i tablicy ogłoszeń.  Po tym czasie dokumenty kandydatów odrzuconych w procesie naboru będą niszczone w sposób trwały. Natomiast dane osobowe kandydatów w zakresie imię, nazwisko i miejsce zamieszkania będą przetwarzane przez okres 5 lat zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną.
  3. Dane osobowe kandydatów przetwarzane na podstawie zgody są przechowywane do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez 3 miesiące od daty publikacji informacji o rozstrzygnięciu naboru.
  4. Podanie danych osobowych wynikających z przepisów prawa jest warunkiem ustawowym, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w procesie naboru.
  5. Podanie danych osobowych innych niż wskazane w przepisach prawa jest dobrowolne, a ich niepodanie nie ma wpływu na proces naboru.
  6. Przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych, o ile Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody, lub wynika to z wymogu prawa, lub gdy dane są już niepotrzebne do przetwarzania danych.
  7. Przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, o ile Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  8. Przysługuje Państwu prawo do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
  9. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w związku z Państwa sytuacją szczególną o ile przetwarzanie Państwa danych osobowych jest niezbędne do zrealizowania zadania w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej.
  10. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych o ile uważają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się w sposób niezgodny z prawem.
  11. Dane kandydatów będą ujawnione podmiotom, które świadczą usługi na podstawie zawartych umów dotyczących:
    1. serwisu i wsparcia systemów informatycznych
    2. niszczenia dokumentacji
    3. wysyłania przesyłek pocztowych
  12. Państwa dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji oraz profilowania.
  13. Państwa dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowych.

Materiały

Rodo oferta pracy
Rodo.pdf 0.06MB
Wymagane oświadczenia
wymagane​_oświadczenia.pdf 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.07.2025 12:48 Katarzyna Sokołowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Sokołowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Młodszy Asystent ds. Organizacji i Statystyki 1.0 17.07.2025 12:48 Katarzyna Sokołowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}