W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zgłoszenia nieprawidłowości - Sygnaliści

Na podstawie art. 10 ust. 4 ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej   (Dz. U. z 2024 r. poz. 416), art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928),  w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Namysłowie,  zarządzeniem Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno -Epidemiologicznej w Namysłowie z dnia 12.09.2024 r., Nr 13/2024 wdrożona została procedura zgłoszeń wewnętrznych.
Podstawowym celem Procedury jest utworzenie systemu informowania o nieprawidłowościach       w PSSE w Namysłowie poprzez stworzenie bezpiecznych kanałów zgłoszeniowych, zapobiegających podejmowaniu jakichkolwiek działań odwetowych wobec Sygnalisty.

 

Materiały

Procedura zgłoszeń wewnętrznych
Procedura​_zgłoszeń​_wewnętrznych.pdf 1.93MB

Formularz zgłoszenia naruszenia prawa
Formularz​_zgłoszenia​_naruszenia​_prawa.pdf 0.58MB

{"register":{"columns":[]}}