W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o złożonych wnioskach w postępowaniu dotyczącym nieodpłatnego przekazania, darowizny, odpłatnego nabycia zużytych i zbędnych składnikach majątku ruchomego Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie

29.05.2023

W dniu 24.05.2023 o godzinie 12.00 upłynął termin składania wniosków o nieodpłatne przekazanie, darowiznę lub odpłatne nabycie zużytych i zbędnych składników majątku ruchomego Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie. 

Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu było zamieszczone od dnia 10.05.2023
w Biuletynie Informacji Publicznej PSSE w Olsztynie pod adresem:
https://www.gov.pl/web/psse-olsztyn/informacja-o-zuzytych-i-zbednych-skladnikach-majatku-ruchomego-powiatowej-stacji-sanitarno--epidemiologicznej-w-olsztynie-przeznaczonych-do-nieodplatnego-przekazania-sprzedazy-darowizny-badz-likwidacji

W prowadzonym postępowaniu  wpłynął 1 (słownie: jeden) wniosek o darowiznę składników rzeczowego majątku ruchomego Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Olsztynie na rzecz  Fundacji Dar Życia ul. Bursztynowa 12/90, 20-576 Lublin, NIP: 7123340665

{"register":{"columns":[]}}