W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sekcja Ekonomiczna

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Pile
Sekcja Ekonomiczna
al. Wojska Polskiego 43, 64-920 Piła

telefon: +48 673 497 137

Do zadań Sekcji Ekonomicznej należy w szczególności:
1. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej zgodnie z ustawą o rachunkowości (Dz. U. z 2009r. Nr 152, poz. 1223);
2. Prowadzenie księgowości materiałowej, rozliczanie inwentur;
3. Prowadzenie kasy;
4. Wstępna kontrola dokumentów księgowych pod względem prawidłowości opisów merytorycznych, legalności operacji i zgodności rachunkowej przed dokonaniem zapłaty;
5. Ewidencja i rozliczanie dochodów budżetowych;
6. Wysyłanie upomnień w ramach windykacji należności;
7. Wystawianie tytułów wykonawczych;
8. Opracowywanie dokumentów umorzeniowych względnie odroczeń lub rozłożenia należności na raty;
9. Rozliczanie inwestycji;
10. Opracowywanie i aktualizacja planów finansowych;
11. Sporządzanie sprawozdań finansowych z wydatków finansowych, dochodów budżetowych oraz działalności pozabudżetowej Powiatowej Stacji;
12. Sporządzanie analiz z wykonania budżetu, dochodów budżetowych oraz działalności pozabudżetowej;
13. Sporządzanie bilansu Powiatowej Stacji;
14. Sporządzanie na nośnikach elektronicznych list wynagrodzeń pracowników i prowadzenie kart wynagrodzeń;
15. Sporządzanie raportów imiennych i deklaracji rozliczeniowych;
16. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, porodowych oraz ich rozliczanie;
17. Przygotowanie dokumentacji potrzebnej do ustalania rent i emerytur dla pracowników Powiatowej Stacji w tym obliczanie kapitału początkowego;
18. Obsługa budżetu Powiatowej Stacji w systemie TREZOR;
19. Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi w zakresie wykonania budżetu.

{"register":{"columns":[]}}