W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sprawy skarg i wniosków

 Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Pile przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w poniedziałek od godziny 15.00 do 16.00 i w piątek od godziny 9.00 do 10.00.

e-mail: sekretariat.psse.pila@sanepid.gov.pl

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Pile przyjmuje sprawy kierowane pisemnie, wnoszone telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej (sekretariat@psse-pila.pl), a także ustnie do protokołu i przekazane Dyrektorowi Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Pile. Zgodnie z obowiązującym w PSS-E obiegiem korespondencji. Każda sprawa, pismo, skarga, wniosek wpływający do PSS-E musi być w pierwszej kolejności zarejestrowana w sekretariacie Stacji poprzez nadanie numeru sprawy a następnie jest dekretowana przez Dyrektora PSS-E na kierownika komórki organizacyjnej, który powierza wykonanie poszczególnych spraw swoim pracownikom.

Przyjmowanie i załatwianie spraw jest realizowane
zgodnie z:

  • Ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r. pa 2096 ze. zm.),
  • Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U.z 2002r  Nr 5 ,poz. 46).

Materiały

Informacja o działaniach podjętych przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Pile w celu wykonania decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych 19.09.2022 r.
Informacja​_o​_działaniach​_podjętych​_przez​_Państwowego​_Powiatowego​_Inspektora​_Sanitarnego​_w​_Pile​_w​_celu​_wykonania​_decyzji​_Prezesa​_Urzędu​_Ochrony​_Danych​_Osobowych.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.12.2020 16:32 Arkadiusz Słusz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Arkadiusz Słysz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sprawy skarg i wniosków 2.0 19.09.2022 14:55 Arkadiusz Słysz
Sprawy skarg i wniosków 1.0 06.12.2020 16:32 Arkadiusz Słusz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}