Koordynator do spraw dostępności
Koordynator do spraw dostępności w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu
ul. Gronowa 22,
61-655 Poznań
e-mail: dostepnosc.psse.poznan@sanepid.gov.pl
tel. 616 467 856
Obowiązki Koordynatora ds. dostępności:
Koordynator ds. dostępności przeprowadza przeglądy pod względem dostępności i planuje działania zmierzające do poprawy komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami.
Koordynator ds. dostępności jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia Dyrektora oraz odpowiedzi do wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku, szczególnie w przypadku odmowy zapewnienia dostępności.
Najpóźniej do 31 stycznia każdego roku koordynator ds. dostępności sporządza plan działań w celu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, który publikuje na stronie internetowej Stacji.
Najpóźniej do 15 lutego każdego roku koordynator ds. dostępności sporządza informację z realizacji działań podjętych w ramach dostępności dla osób uprawnionych w Stacji, którą publikuje na stronie internetowej Stacji.
Co 4 lata, najpóźniej do dnia 31 marca danego roku, koordynator ds. dostępności przygotowuje raport o stanie zapewnienia dostępności osobom uprawnionym w Stacji i publikuje go na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
- Pierwsza publikacja:
- 23.05.2025 09:23 Andrzej Bugaj
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- PSSE Poznań
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Koordynator do spraw dostępności | 2.0 | 19.08.2025 14:54 Andrzej Bugaj |
| Koordynator do spraw dostępności | 1.0 | 23.05.2025 09:23 Andrzej Bugaj |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP