W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator do spraw dostępności w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu.

 

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu
ul. Gronowa 22,
61-655 Poznań

e-mail: dostepnosc.psse.poznan@sanepid.gov.pl

tel. 616 467 856

 

Obowiązki Koordynatora ds. dostępności:

Koordynator ds. dostępności przeprowadza przeglądy pod względem dostępności i planuje działania zmierzające do poprawy komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami.

Koordynator ds. dostępności jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia Dyrektora oraz odpowiedzi do wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku, szczególnie w przypadku odmowy zapewnienia dostępności.

Najpóźniej do 31 stycznia każdego roku koordynator ds. dostępności sporządza plan działań w celu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, który publikuje na stronie internetowej Stacji.

Najpóźniej do 15 lutego każdego roku koordynator ds. dostępności sporządza informację z realizacji działań podjętych w ramach dostępności dla osób uprawnionych w Stacji, którą publikuje na stronie internetowej Stacji.

Co 4 lata, najpóźniej do dnia 31 marca danego roku, koordynator ds. dostępności przygotowuje raport o stanie zapewnienia dostępności osobom uprawnionym w Stacji i publikuje go na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.05.2025 09:23 Andrzej Bugaj
Wytwarzający/ Odpowiadający:
PSSE Poznań
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 2.0 19.08.2025 14:54 Andrzej Bugaj
Koordynator do spraw dostępności 1.0 23.05.2025 09:23 Andrzej Bugaj

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}