Deklaracja dostępności
Dostępność architektoniczna
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu znajduje się w Centrum Biurowym, ul. Gronowa 22, 61-655 Poznań (wejście od strony ul. Słowiańskiej).
Poszczególne komórki organizacyjne Stacji znajdują się na pięciu piętrach budynku, według kolejności:
II piętro
Oddział Epidemiologii
Oddział Organizacji i Analiz Statystycznych - Kancelaria
Stanowisko Pracy Głównego Specjalisty do Spraw Systemu Jakości
Stanowisko Pracy do Spraw Obrony Cywilnej i Spraw Obronnych
Stanowisko Pracy do Spraw Informacji i Promocji
Stanowisko Pracy do Spraw Ochrony Danych
IV piętro
Oddział Higieny Żywności i Żywienia
V piętro
Oddział Higieny Dzieci i Młodzieży z Promocją Zdrowia
Oddział Zapobiegawczego Nadzoru Sanitarnego
Oddział Ekonomiczno- Administracyjny
Stanowisko Pracy Głównego Księgowego
Oddział Kadr
VI piętro
Sekcja Obsługi Prawnej
XI piętro
Oddział Higieny Komunalnej
XIII piętro
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Poznaniu/Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu
Zastępca Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu
Oddział Higieny Pracy
Stanowisko Pracy do Spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i Ochrony Przeciwpożarowej
Charakterystyka infrastrukturalna budynku Centrum Biurowego, ul. Gronowa 22 w Poznaniu:
- budynek wielokondygnacyjny, wejście od strony ul. Słowiańskiej,
- przy wejściu głównym dostępny domofon wzywający portiera Centrum Biurowego,
- do budynku można wejść z psem asystującym,
- brak systemów głośnomówiących przeznaczonych dla osób niewidomych i słabowidzących,
- wejście oraz korytarz główny wyposażone w drzwi dwuwahadłowe,
- dostępna platforma i podjazd dla osób poruszających się z wykorzystaniem urządzeń mobilnych ułatwiająca transport na półpiętro (korytarz główny), na którym zlokalizowane są windy,
- dostępne trzy piony komunikacyjne wyposażone w windy (jedna winda- obsługująca wszystkie piętra budynku, druga winda - obsługująca tylko piętra parzyste i trzecia winda - obsługująca tylko piętra nieparzyste),
- na piętrze II drzwi główne wyposażone są w wideodomofon, który łączy się pracownikami kancelarii,
- toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na pierwszym piętrze budynku,
- kancelaria (piętro II) Stacji wyposażona jest w pętlę indukcyjną,
- na piętrach IV, V, XI drzwi wejściowe wyposażone są w dzwonek przywołujący pracowników Stacji,
- brak oznaczeń umożliwiającym odczyt informacji osobom niewidomym i słabowidzącym.
- oznaczenie kontrastowe schodów ewakuacyjnych pięter budynku na których znajduje się Stacja.
Dostępność informacyjno-komunikacyjna
Przy głównych drzwiach wejściowych do biurowca znajduje się dzwonek do portiera Centrum Biurowego, tabliczka informacyjna w języku Braille z numerem telefonu Stacji oraz oznakowanie o możliwości korzystania z pomocy psa asystującego.
Osoba uprawniona ma możliwość uzyskania pomocy pracownika Centrum Biurowego lub Koordynatora ds. dostępności w Stacji w przemieszczeniu się windą do kancelarii znajdującej się na II piętrze budynku. Pracownik kancelarii ma obowiązek obsługi takiej osoby lub w razie potrzeby skontaktowania się z pracownikiem oddziału merytorycznego, który udzieli niezbędnej pomocy w załatwieniu sprawy.
Osoby słabosłyszące mają możliwość skorzystania z pętli indukcyjnej znajdującej się w kancelarii Stacji. Posiadanie przenośnej pętli indukcyjnej daje możliwość korzystania z niej również podczas wizyt interesantów w pozostałych oddziałach Stacji.
Stacja zapewnia osobom doświadczającym trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się korzystanie z pomocy osoby przybranej, tj. osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę uprawnioną w celu ułatwienia porozumienia z osobą uprawnioną i udzielenia jej pomocy w załatwieniu spraw.
Stacja korzysta z rejestru tłumaczy prowadzonego przez Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu pod adresem: https://www.poznan.uw.gov.pl/node/1867
Osoba uprawniona jest zobowiązana zgłosić do koordynatora ds. dostępności chęć skorzystania ze świadczenia tłumacza co najmniej 3 dni robocze przed wizytą w Stacji.
Zgłoszenie może być dokonane w dowolnej formie, np. telefonicznie, e-mail, osobiście, na piśmie.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- imię i nazwisko oraz adres,
- wskazanie terminu i godziny,
- wskazanie metody komunikowania się oraz podanie rodzaju sprawy,
- kontakt zwrotny w celu powiadomienia o braku możliwości realizacji świadczenia usługi tłumacza.
Stacja umożliwia również kontakt poprzez następujące środki wspierające:
- pocztę tradycyjną,
- pocztę elektroniczną: e-mail: kancelaria.psse.poznan@sanepid.gov.pl,
- telefonicznie:
- kancelaria: tel. 61 646-78-50,
- koordynator ds. dostępności: tel. 61 646-78-56,
- elektroniczna Skrzynka Podawcza (ePUAP): /pssepoznan/SkrytkaESP,
- skrzynka e-Doręczeń: AE:PL-14795-70676-USTJV-27.
Dostępność cyfrowa
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne:
Nie wszystkie grafiki/zdjęcia posiadają opisy alternatywne.
Brak dostępności lub niepełna dostępność niektórych plików, załączników w formacie PDF, DOC, itp.
Wyłączenia:
Dokumenty tekstowe i tekstowo-graficzne, dokumenty utworzone w programach przeznaczonych do tworzenia prezentacji lub arkuszy kalkulacyjnych, opublikowane przed dniem 23 września 2018 r. są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Pliki wytworzone przez inne podmioty niż Stacja i przekazane do publikacji w formie papierowej lub skanów nie są dostępne z uwagi na brak dostępu do danych źródłowych.
Treści archiwalne, niewykorzystywane do realizacji bieżących zadań są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Na stronie internetowej umieszczono dane kontaktowe Koordynatora ds. dostępności, z którym można się umówić celem pomocy w załatwieniu spraw.
Na stronie internetowej Stacji umieszczono tekst w języku łatwym do odczytania i zrozumienia (ETR) oraz film w języku migowym, z którego można dowiedzieć się o zakresie działania Stacji.
Na stronie internetowej umieszczona została informacja o możliwości złożenia skargi na brak dostępności do Prezesa Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
- Pierwsza publikacja:
- 19.10.2021 10:50 Andrzej Bugaj
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- PSSE Poznań
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Deklaracja dostępności | 37.0 | 03.12.2025 11:52 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 36.0 | 23.05.2025 09:17 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 35.0 | 22.05.2025 14:55 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 34.0 | 22.05.2025 14:49 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 33.0 | 05.02.2025 14:54 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 32.0 | 29.08.2024 10:55 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 31.0 | 16.07.2024 13:30 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 30.0 | 03.06.2024 10:51 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 29.0 | 29.03.2024 11:54 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 28.0 | 22.11.2023 13:08 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 27.0 | 22.11.2023 11:09 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 26.0 | 28.09.2023 07:35 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 25.0 | 07.08.2023 12:50 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 24.0 | 07.08.2023 12:48 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 23.0 | 07.08.2023 12:47 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 22.0 | 20.03.2023 08:06 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 21.0 | 08.11.2022 10:04 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 20.0 | 08.11.2022 10:04 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 19.0 | 08.11.2022 10:03 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 18.0 | 18.10.2022 13:20 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 17.0 | 10.10.2022 14:43 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 16.0 | 12.09.2022 09:25 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 15.0 | 12.09.2022 09:02 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 14.0 | 01.04.2022 13:36 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 13.0 | 10.11.2021 12:15 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 12.0 | 10.11.2021 12:15 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 11.0 | 10.11.2021 12:14 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 10.0 | 10.11.2021 12:12 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 9.0 | 10.11.2021 12:11 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 8.0 | 09.11.2021 13:02 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 7.0 | 09.11.2021 12:56 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 6.0 | 09.11.2021 12:17 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 5.0 | 09.11.2021 12:10 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 4.0 | 09.11.2021 12:10 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 3.0 | 08.11.2021 09:12 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 2.0 | 28.10.2021 10:55 Andrzej Bugaj |
| Deklaracja dostępności | 1.0 | 19.10.2021 10:50 Andrzej Bugaj |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP