W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Dostępność architektoniczna

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu znajduje się w Centrum Biurowym, ul. Gronowa 22, 61-655 Poznań (wejście od strony ul. Słowiańskiej).

Poszczególne komórki organizacyjne Stacji znajdują się na pięciu piętrach budynku, według kolejności:

II piętro

Oddział Epidemiologii

Oddział Organizacji i Analiz Statystycznych - Kancelaria

Stanowisko Pracy Głównego Specjalisty do Spraw Systemu Jakości

Stanowisko Pracy do Spraw Obrony Cywilnej i Spraw Obronnych

Stanowisko Pracy do Spraw Informacji i Promocji

Stanowisko Pracy do Spraw Ochrony Danych

IV piętro

Oddział Higieny Żywności i Żywienia

V piętro

Oddział Higieny Dzieci i Młodzieży z Promocją Zdrowia

Oddział Zapobiegawczego Nadzoru Sanitarnego

Oddział Ekonomiczno- Administracyjny

Stanowisko Pracy Głównego Księgowego

Oddział Kadr

VI piętro

Sekcja Obsługi Prawnej

XI piętro

Oddział Higieny Komunalnej

XIII piętro

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Poznaniu/Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu

Zastępca Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu

Oddział Higieny Pracy

Stanowisko Pracy do Spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i Ochrony Przeciwpożarowej

Charakterystyka infrastrukturalna budynku Centrum Biurowego, ul. Gronowa 22 w Poznaniu:

  • budynek wielokondygnacyjny, wejście od strony ul. Słowiańskiej,
  • przy wejściu głównym dostępny domofon wzywający portiera Centrum Biurowego,
  • do budynku można wejść z psem asystującym,
  • brak systemów głośnomówiących przeznaczonych dla osób niewidomych i słabowidzących,
  • wejście oraz korytarz główny wyposażone w drzwi dwuwahadłowe,
  • dostępna platforma i podjazd dla osób poruszających się z wykorzystaniem urządzeń mobilnych ułatwiająca transport na półpiętro (korytarz główny), na którym zlokalizowane są windy,
  • dostępne trzy piony komunikacyjne wyposażone w windy (jedna winda- obsługująca wszystkie piętra budynku, druga winda - obsługująca tylko piętra parzyste i trzecia winda - obsługująca tylko piętra nieparzyste),
  • na piętrze II drzwi główne wyposażone są w wideodomofon, który łączy się pracownikami kancelarii,
  • toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na pierwszym piętrze budynku,
  • kancelaria (piętro II) Stacji wyposażona jest w pętlę indukcyjną,
  • na piętrach IV, V, XI drzwi wejściowe wyposażone są w dzwonek przywołujący pracowników Stacji,
  • brak oznaczeń umożliwiającym odczyt informacji osobom niewidomym i słabowidzącym.
  • oznaczenie kontrastowe schodów ewakuacyjnych pięter budynku na których znajduje się Stacja.

 

Dostępność informacyjno-komunikacyjna

Przy głównych drzwiach wejściowych do biurowca znajduje się dzwonek do portiera Centrum Biurowego, tabliczka informacyjna w języku Braille z numerem telefonu Stacji oraz oznakowanie o możliwości korzystania z pomocy psa asystującego.

Osoba uprawniona ma możliwość uzyskania pomocy pracownika Centrum Biurowego lub Koordynatora ds. dostępności w Stacji w przemieszczeniu się windą do kancelarii znajdującej się na II piętrze budynku. Pracownik kancelarii ma obowiązek obsługi takiej osoby lub w razie potrzeby skontaktowania się z pracownikiem oddziału merytorycznego, który udzieli niezbędnej pomocy w załatwieniu sprawy.

Osoby słabosłyszące mają możliwość skorzystania z pętli indukcyjnej znajdującej się w kancelarii Stacji. Posiadanie przenośnej pętli indukcyjnej daje możliwość korzystania z niej również podczas wizyt interesantów w pozostałych oddziałach Stacji.

Stacja zapewnia osobom doświadczającym trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się korzystanie z pomocy osoby przybranej, tj. osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę uprawnioną w celu ułatwienia porozumienia z osobą uprawnioną i udzielenia jej pomocy w załatwieniu spraw.

Stacja korzysta z rejestru tłumaczy prowadzonego przez Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu pod adresem: https://www.poznan.uw.gov.pl/node/1867

Osoba uprawniona jest zobowiązana zgłosić do koordynatora ds. dostępności chęć skorzystania ze świadczenia tłumacza co najmniej 3 dni robocze przed wizytą w Stacji.

Zgłoszenie może być dokonane w dowolnej formie, np. telefonicznie, e-mail, osobiście, na piśmie.

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • imię i nazwisko oraz adres,
  • wskazanie terminu i godziny,
  • wskazanie metody komunikowania się oraz podanie rodzaju sprawy,
  • kontakt zwrotny w celu powiadomienia o braku możliwości realizacji świadczenia usługi tłumacza.

Stacja umożliwia również kontakt poprzez następujące środki wspierające:

  • pocztę tradycyjną,
  • pocztę elektroniczną: e-mail: kancelaria.psse.poznan@sanepid.gov.pl,
  • telefonicznie:
  • kancelaria: tel. 61 646-78-50,
  • koordynator ds. dostępności: tel. 61 646-78-56,
  • elektroniczna Skrzynka Podawcza (ePUAP): /pssepoznan/SkrytkaESP,
  • skrzynka e-Doręczeń: AE:PL-14795-70676-USTJV-27.

 

Dostępność cyfrowa

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne:

Nie wszystkie grafiki/zdjęcia posiadają opisy alternatywne.

Brak dostępności lub niepełna dostępność niektórych plików, załączników w formacie PDF, DOC, itp.

Wyłączenia:

Dokumenty tekstowe i tekstowo-graficzne, dokumenty utworzone w programach przeznaczonych do tworzenia prezentacji lub arkuszy kalkulacyjnych, opublikowane przed dniem 23 września 2018 r. są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.

Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.

Pliki wytworzone przez inne podmioty niż Stacja i przekazane do publikacji w formie papierowej lub skanów nie są dostępne z uwagi  na brak dostępu do danych źródłowych.

Treści archiwalne, niewykorzystywane do realizacji bieżących zadań są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.

Na stronie internetowej umieszczono dane kontaktowe Koordynatora ds. dostępności, z którym można się umówić celem pomocy w załatwieniu spraw.

Na stronie internetowej Stacji umieszczono tekst w języku łatwym do odczytania i zrozumienia (ETR) oraz film w języku migowym, z którego można dowiedzieć się o zakresie działania Stacji.

Na stronie internetowej umieszczona została informacja o możliwości złożenia skargi na brak dostępności do Prezesa Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.10.2021 10:50 Andrzej Bugaj
Wytwarzający/ Odpowiadający:
PSSE Poznań
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 37.0 03.12.2025 11:52 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 36.0 23.05.2025 09:17 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 35.0 22.05.2025 14:55 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 34.0 22.05.2025 14:49 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 33.0 05.02.2025 14:54 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 32.0 29.08.2024 10:55 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 31.0 16.07.2024 13:30 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 30.0 03.06.2024 10:51 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 29.0 29.03.2024 11:54 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 28.0 22.11.2023 13:08 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 27.0 22.11.2023 11:09 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 26.0 28.09.2023 07:35 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 25.0 07.08.2023 12:50 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 24.0 07.08.2023 12:48 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 23.0 07.08.2023 12:47 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 22.0 20.03.2023 08:06 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 21.0 08.11.2022 10:04 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 20.0 08.11.2022 10:04 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 19.0 08.11.2022 10:03 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 18.0 18.10.2022 13:20 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 17.0 10.10.2022 14:43 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 16.0 12.09.2022 09:25 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 15.0 12.09.2022 09:02 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 14.0 01.04.2022 13:36 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 13.0 10.11.2021 12:15 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 12.0 10.11.2021 12:15 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 11.0 10.11.2021 12:14 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 10.0 10.11.2021 12:12 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 9.0 10.11.2021 12:11 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 8.0 09.11.2021 13:02 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 7.0 09.11.2021 12:56 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 6.0 09.11.2021 12:17 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 5.0 09.11.2021 12:10 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 4.0 09.11.2021 12:10 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 3.0 08.11.2021 09:12 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 2.0 28.10.2021 10:55 Andrzej Bugaj
Deklaracja dostępności 1.0 19.10.2021 10:50 Andrzej Bugaj

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}