W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o sposobie obsługi klientów głuchych oraz głuchoniewidomych

Klient może komunikować się z pracownikami Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu poprzez :

-telefonicznie pod numerem 61 6467851

-e-mail: sekretariat.psse.poznan@sanepid.gov.pl

-ePUAP: /PSSEPOZNAN/SKRYTKAESP

oraz drogą pocztową na adres: ul. Gronowa 22, 61-655 Poznań

W budynku preferowana jest obsługa alternatywna poprzez wyjście pracowników na zewnątrz do interesanta potrzebującego załatwić sprawę. Do dyspozycji osoby ze szczególnymi potrzebami jest również koordynator, z którym można umówić się telefonicznie lub e-mailowo w celu pomocy w załatwieniu sprawy. W budynku stacji dostępna jest pętla indukcyjna dla osób słabosłyszących.

W Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Poznaniu zapewnia się osobom doświadczającym trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się, zwanymi dalej „osobami uprawnionymi” korzystanie z następujących uprawnień:

1. Z pomocy osoby przybranej tj. osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę uprawnioną w celu ułatwienia porozumienia z osobą uprawnioną i udzielenia jej pomocy w załatwieniu spraw.

2. W sytuacji korzystania z pomocy osoby trzeciej w formie tłumacza, osoba
z niepełnosprawnością powinna wyrazić zgodę (upoważnienie) do uzyskania informacji o stanie zdrowia.

3. Z pomocy tłumacza języka migowego lub tłumacza przewodnika.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu korzysta z rejestru tłumaczy prowadzonego przez Wielkopolski Urząd Wojewódzki, umieszczony na stronie: https://www.poznan.uw.gov.pl/node/1867  

Osoba uprawniona jest zobowiązana zgłosić chęć skorzystania ze świadczenia tłumacza co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych. Zgłoszenie może być dokonane w formie e-mailowej, ePUAPu, tradycyjnej poczty, poczty elektronicznej, bądź telefonicznie.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.11.2021 11:02 Andrzej Bugaj
Wytwarzający/ Odpowiadający:
PSSE Poznań
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o sposobie obsługi klientów głuchych oraz głuchoniewidomych 7.0 21.03.2023 10:14 Andrzej Bugaj
Informacja o sposobie obsługi klientów głuchych oraz głuchoniewidomych 6.0 21.03.2023 10:13 Andrzej Bugaj
Informacja o sposobie obsługi klientów głuchych oraz głuchoniewidomych 5.0 21.03.2023 10:13 Andrzej Bugaj
Informacja o sposobie obsługi klientów głuchych oraz głuchoniewidomych 4.0 21.03.2023 10:05 Andrzej Bugaj
Zamierzenia w celu poprawy dostępności i plan działania 3.0 20.03.2023 08:08 Andrzej Bugaj
Zamierzenia w celu poprawy dostępności i plan działania 2.0 17.03.2023 12:43 Andrzej Bugaj
Zamierzenia w celu poprawy dostępności i plan działania 1.0 09.11.2021 11:02 Andrzej Bugaj

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}