W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Przysusze o zaprzestanie wydawania decyzji i zaświadczeń o odbyciu obowiązkowej kwarantanny.

Pilny komunikat

Szanowni Państwo,
decyzji o kwarantannie obecnie nie wydajemy. Nałożoną kwarantannę wpisujemy w systemie teleinformatycznym zaznaczając daty jej odbywania. Pracownik odbywający nałożoną kwarantannę informuje pracodawcę o przyczynie swojej nieobecności, np. przez telefon. Następnie w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia obowiązkowej kwarantanny pracownik składa do pracodawcy pisemne oświadczenie potwierdzające odbycie nałożonej kwarantanny.
Oświadczenie zawiera:

  • imię i nazwisko,
  • pesel,
  • dzień rozpoczęcia i zakończenia kwarantanny.

Taką informację pracodawca wysyła do ZUS. ZUS korzystając z systemu teleinformatycznego sprawdza prawidłowość oświadczenia i nalicza należny zasiłek.
Wszelkie informacje w powyższym temacie znajdują się na stronie internetowej naszej instytucji tj. www.przysucha.psse.waw.pl w zakładce aktualności.

 

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Przysusze

mgr inż. Jolanta Wilk