W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Wołominie  przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w godzinach urzędowania Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołominie

 

Przepisy prawne regulujące sposób rozpatrywania skarg i wniosków:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.)
  • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r., Nr 5, poz. 46).

 
Skargi i wnioski muszą zawierać:

  • imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego
  • adres wnoszącego

Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego, pozostawia się bez rozpatrzenia.

Skargi i wnioski mogą być wnoszone w następującej formie:

  • pisemnie z podpisem
  • faxem
  • pocztą elektroniczną (sekretariat.psse.wolomin@sanepid.gov.pl)
  • ustnie do protokołu (osobiście)
  • telefonicznie (do protokołu – wymaga podpisu osoby zgłaszającej w ciągu 7 dni)
  • Skrzynką podawczą (ePUAP)

 

Skargi i wnioski wpływające do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego są rejestrowane w Rejestrze skarg i wniosków, a rozpatrywane wg decyzji PPIS przez komórki merytorycznie właściwe ze względu na przedmiot skargi (wniosku).

Terminy załatwiania skarg i wniosków:

Skargi (wnioski) Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Wołominie załatwia bez zbędnej zwłoki do 1 miesiąca od daty otrzymania (w przypadku spraw skomplikowanych do 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania wyjaśniającego).

{"register":{"columns":[]}}