Zadania Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego jako Dyrektora Powiatowej Stacji

Do zadań Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego jako Dyrektora Powiatowej Stacji należy w szczególności:

  1. wydawanie zarządzeń w sprawach dotyczących organizacji i funkcjonowania Powiatowej Stacji,

  2. kształtowanie i realizacja polityki jakości,

  3. realizacja zadań inwestycyjnych, remontów oraz modernizacji Powiatowej Stacji,

  4. zatwierdzanie oraz nadzór nad planami działania i planami pracy komórek organizacyjnych,

  5. prowadzenie polityki kadrowej i płacowej oraz podejmowanie decyzji w tym zakresie,

  6. koordynacja szkolenia pracowników Powiatowej Stacji,

  7. zabezpieczenie mienia Powiatowej Stacji przed kradzieżą i zniszczeniem,

  8. prowadzenie spraw administracyjnych, gospodarczych, finansowych oraz pracowniczych,

  9. nadzór nad:

  • wykonawstwem planów pracy i sprawozdawczością Powiatowej Stacji,

  • realizacją zakupów Powiatowej Stacji w ramach ustawy o zamówieniach publicznych oraz poza ustawą,

  • gospodarką techniczną, majątkową i materiałową Powiatowej Stacji,

  • ochroną danych osobowych,

  • ochroną informacji niejawnych,

  • wykonywaniem zadań z zakresu spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.         

Dyrektor Powiatowej Stacji wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego wobec pracowników Powiatowej Stacji.

{"register":{"columns":[]}}