W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Specjalista do spraw obronnych i zarządzania kryzysowego

Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Zawierciu ul. 11 Listopada 15, 42-400 Zawiercie poszukuje kandydata na: Stanowisko specjalista do spraw obronnych i zarządzania kryzysowego.

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 28-04-2025

Informacje o ofercie

Liczba lub wymiar etatu: 1 / 5
Miejsce wykonywania pracy: Zawiercie, od poniedziałku do piątk.

Zakres obowiązków

 

  • kierowanie i koordynowanie przygotowań i realizacji przedsięwzięć dotyczących spraw obronnych;
  • przygotowania do przeciwdziałania sytuacjom kryzysowym;
  • współdziałanie z organami administracji rządowej, samorządowej i innymi instytucjami na terenie powiatu zawierciańskiego w sprawach dotyczących zadań obronnych, działania w sytuacjach kryzysowych i ochrony ludności.
  • realizacja spraw objętych tajemnicą służbową oraz innych zadań związanych ze sprawami obronnymi Powiatowej Stacji; 
  • gromadzenie i przechowywanie materiałów zastrzeżonych przetwarzanych przez pracowników Powiatowej Stacji.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: śląskie
Zawiercie

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe o specjalności przysposobienie obronne, obrona cywilna, bezpieczeństwo publiczne, administracja, prawo lub ostatni rok studiów na ww kierunkach,
  • znajomość przepisów prawa w zakresie obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego i spraw obronnych.

Wymagania pożądane:

  • znajomość przepisów z zakresu znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa kryzysowego i obrony cywilnej, oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
  • doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu podobnych czynności mile widziane,
  • umiejętność pracy w zespole, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • komunikatywność i terminowość,
  • znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
  • mile widziany staż w Państwowej Inspekcji Sanitarnej

 

Wymagane dokumenty

  • CV,
  • odpis dyplomu oraz inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  • dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe,
  • w przypadku posiadania stopnia niepełnosprawności należy dołączyć orzeczenie

Miejsce składania dokumentów:

osobiście w sekretariacie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zawierciu, ul. 11 Listopada 15 z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalista do spraw obronnych i zarządzania kryzysowego” lub drogą elektroniczną na adres e-mail: psse.zawiercie@sanepid.gov.pl

O ważności oferty decyduje data wpływu do PSSE w Zawierciu.

Dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

Kontakt osobisty w siedzibie Stacji, pokój nr 16 w godz. 8.00-14.00, telefoniczny pod numerem +48 (32) 67 212 10

W dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Na podstawie art. 6, pkt. 1. lit. a. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla obecnych i przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Zawierciu z siedzibą w Zawierciu 42-400, ul. 11 Listopada 15”.

 Oferty nie zawierające zgody na przetwarzanie danych oraz oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.

Benefity

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Dodatek za wysługę lat od 5 do 30% wynagrodzenia w zależności
    od udokumentowanego stażu pracy.
  • Premia regulaminowa, wg. Regulaminu premiowania.
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”.
  • Pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie do zakupu okularów.
  • Możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego.

Informacje dodatkowe

1. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu dokumenty powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń, klauzul oraz innych dokumentów w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.

2. Informacja o wyborze kandydatów/kandydatek będzie przekazywana kandydatom przez pracownika Kadr drogą telefoniczną z wykorzystaniem danych kontaktowych wskazanych przez kandydata/kandydatkę w Kwestionariuszu osobowym.

3. Oferty kandydatów/ kandydatek będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata/kandydatki w naborze. W okresie tym osoby, które brały udział w procedurze naboru mają prawo ich odbioru. Po upływie ww. okresu złożone dokumenty aplikacyjne będą niszczone.

4. Pracodawca zastrzega sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.04.2025 07:30 Roland Hiller
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paulina Filipczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista do spraw obronnych i zarządzania kryzysowego 1.0 23.04.2025 07:30 Roland Hiller

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}