W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o zbędnych lub zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi (ZA.234.1.2024.MT)

Na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2303, ze zm.), a także Zarządzeniem Nr 17/2014 r. Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi z dnia 15 października 2014 r. w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi i określenia regulaminu jej działania, Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi informuje, że posiada zbędne lub zużyte składniki rzeczowe majątku ruchomego zlokalizowane w Łodzi, ul. Traugutta 25,  wymienione w załączniku nr 1.

 

Oferty należy przesyłać na adres email:

sekretariat@lodz.rdos.gov.pl do dnia 26.04.2024 r.

Osoby upoważnione do kontaktów:

  1. Paulina Kropa, tel. 42 665 03 85, e-mail: pk@lodz.rdos.gov.pl
  2. Magdalena Tazbir, tel. 42 665 03 80, e-mail: magdalena.tazbir@lodz.rdos.gov.pl

Materiały

Wykaz zużytych, zbędnych składników majątku ruchomego
Załącznik​_nr​_1​_-​_wykaz​_zużytych​_zbędnych​_składników​_RDOŚ​_w​_Łodzi.xlsx 0.01MB
{"register":{"columns":[]}}