W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, archiwizacyjnych i papieru dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi

Materiały

Zapytanie ofertowe
Zapytanie​_RDOŚ​_Łódź​_ZA23092022EB​_Zapytanie​_ofertowe.pdf 0.25MB
Formularz ofertowy
Zapytanie​_RDOŚ​_Łódź​_ZA24092022EB​_Formularz​_ofertowy.docx 0.03MB
Wzór umowy
Zapytanie​_RDOŚ​_Łódź​_ZA24092022EB​_Wzór​_umowy.docx 0.05MB
Formularz cenowy
materiały​_biurowe​_2022r.xlsx 0.03MB
Informacja o modyfikacji
Zapytanie​_RDOŚ​_Łódź​_ZA24092022EB​_Informacja​_o​_modyfikacji.pdf 0.22MB
Załącznik do informacji o modyfikacji
materiały​_biurowe​_2022r(2).xlsx 0.03MB
Informacja o wyborze
Zapytanie​_RDOŚ​_Łódź​_ZA24092022EB​_informacja​_o​_wyborze.pdf 0.25MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.08.2022 12:12 Aleksandra Michalak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Aleksandra Michalak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, archiwizacyjnych i papieru dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi 3.0 14.09.2022 10:08 Magdalena Tazbir
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, archiwizacyjnych i papieru dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi 2.0 06.09.2022 11:53 Magdalena Tazbir
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, archiwizacyjnych i papieru dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi 1.0 30.08.2022 12:12 Aleksandra Michalak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}