Tekst łatwy do czytania
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi, w skrócie RDOŚ w Łodzi to urząd, który mieści się przy ul. Traugutta 25 w Łodzi. Urząd mieści się na 11 i 12 piętrze.
Budynek, w którym mieści się Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi nazywa się Textilimpex.
Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Łodzi zarządza Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Łodzi – Pan Grzegorz Socha. Wspiera go Ewelina Siudak pełniąca obowiązki Zastępcy - Regionalnego Konserwatora Przyrody.
Znakiem (logo) RDOŚ w Łodzi jest liść z napisem Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi.
Czym zajmuje się Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi ?
Zajmuje się ochroną przyrody.
Ocenia jaki wpływ będą miały nowe inwestycje na środowisko oraz określa warunki ich realizacji.
Chroni cenne gatunki roślin i zwierząt.
Reaguje w przypadku szkód w środowisku.
Uczy i upowszechnia jak należy zachowywać się, aby nie szkodzić przyrodzie.
Wypłaca odszkodowania za szkody wyrządzone przez zwierzęta chronione takie jak wilki i bobry.
Informuje o środowisku.
Jak załatwić sprawę ?
Napisać pismo i wysłać lub złożyć w sekretariacie RDOŚ w Łodzi na 12 piętrze.
Wysłać pismo na adres skrzynki e-Doręczeń: AE:PL-13053-50316-TJUHB-33
Skontaktować się telefonicznie pod numerem telefonu: 42 66-50-370
Wysłać wiadomość na adres e-mail: sekretariat@lodz.rdos.gov.pl
Do Urzędu można przyjść od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 -15:30 oraz we wotki w godzinach 7.30 - 18.00.
Dostępność architektoniczna
Budynek nie jest w pełni dostosowany dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Sekretariat znajduje się na 11 piętrze.
Lokalizacja Urzędu umożliwia dojazd komunikacją miejską i własnym środkiem transportu.
Przed wejściem głównym są schody.
Przy wejściu do budynku znajduje się podjazd dla osób z niepełnosprawnościami.
W budynku znajdują windy dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a.
W budynku nie ma oznaczeń kontrastowych lub druku powiększonego dla osób niewidomych i słabowidzących.
Do Urzędu można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W razie potrzeby zapewniamy wsparcie pracowników ułatwiające dostanie się do budynku.