W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Plan remediacji.

Wymagania formalne dotyczące wniosku
Wydział Zapobiegania i Naprawy Szkód w Środowisku oraz Informacji o Środowisku i Zarządzania Środowiskiem
Zadanie Plan remediacji.
Podstawa prawna Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska
Wymagane dokumenty potrzebne do rozpatrzenia sprawy Wniosek o uzgodnienie planu remediacji winien zawierać projekt planu remediacji zawierający informacje o:
1) terenie wymagającym przeprowadzenia remediacji, poprzez wskazanie adresu i numerów działek ewidencyjnych oraz jego powierzchni;
2) aktualnym i, o ile jest to możliwe, planowanym sposobie użytkowania zanieczyszczonego terenu;
3) właściwościach gleby oraz rodzaju pokrycia terenu, w tym roślinności i zabudowie;
4) nazwach substancji powodujących ryzyko, wraz z wynikami badań zanieczyszczenia gleby i ziemi tymi substancjami, wykonanych przez laboratorium, o którym mowa w art. 147a ust. 1 pkt 1 lub ust. 1a;
5) nazwach substancji powodujących ryzyko oraz ich zawartość w glebie i w ziemi, do jakich doprowadzi remediacją;
6) ocenie występowania znaczącego zagrożenia dla zdrwoia ludzi lub stanu środowiska;
7) budowie geologicznej i warunkach hydrogeologicznych niezbędnych do dokonania oceny, o której mowa w pkt 6 - jeżeli zachodzi taka potrzeba;
8) planowanym sposobie przeprowadzenia remediacji;
10) planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia remediacji;
sposobie potwierdzenia przeprowadzenia remediacji oraz terminie przedłożenia dokumentacji z jej przeprowadzenia, w tym wyników badań zanieczyszczenia gleby i ziemi wykonanych przez laboratorium, o którym mowa w art. 147a ust. 1 pkt 1 pkt 1 lub ust. 1a.
Forma załatwienia sprawy Decyzja
Miejsce złożenia dokumentów Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu
ul. Jana Długosza 68
51-162 Wrocław
tel.: 71 74-79-300, fax: 71 75-85-741
e-mail: sekretariat@wroclaw.rdos.gov.pl
Opłata Od wydanej decyzji administracyjnej - 10zł.
Za pełnomocnictwo - 17zł.
Opłatę należy uiścić:
- w kasach Urzędu Miejskiego Wrocławia
- bezgotówkowo na rachunek bankowy: Gmina Wrocław PKO Bank Polski S.A.
nr 82 1020 5226 0000 6102 0417 7895
Dowód wpłaty lub potwierdzenie przelewu należy dołączyć do wniosku.
Tryb odwoławczy Od decyzji przysługuje odwołanie za pośrednictwem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu do Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
Uwagi / inne informacji Do szkód w środowisku w środowisku glebowym powstałych przed dniem 30 kwietnia 2007 roku stosuje się przepisy ustawy z dnia 27 kwietnia 2007r. Prawo Ochrony Środowiska.
Wnioski do pobrania Brak.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.02.2022 08:03 Dariusz Zieliński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
D. Zieliński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Plan remediacji. 2.0 11.07.2023 11:21 Teresa Chachulska
Plan remediacji. 1.0 15.02.2022 08:03 Dariusz Zieliński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}