W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakup mebli biurowych na potrzeby projektu PZO3

08.10.2025

Termin składania ofert:  20 października 2025 r.

Kontakt w sprawie:   Joanna Zając, tel. 530 74 54 94, mail joanna.zajac@wroclaw.rdos.gov.pl

Materiały

Zapytanie ofertowe PZO3 krzesła
Zapytanie​_ofertowe​_PZO3​_krzesła.pdf 0.22MB
Opis przedmiotu zamówienia - PZO3 krzesła
Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_-​_PZO3​_krzesła.pdf 0.20MB
Wzór oferty - PZO3 krzesła
Wzór​_oferty​_-​_PZO3​_krzesła.doc 0.25MB
Projekt umowy - PZO3 krzesła
Projekt​_umowy​_-​_PZO3​_krzesła.pdf 0.26MB
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu-3
Informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych​_przez​_Regionalnego​_Dyrektora​_Ochrony​_Środowiska​_we​_Wrocławiu-3.pdf 0.15MB
Informacja dotycząca zgłaszania nieprawidłowości
Informacja​_dotycząca​_zgłaszania​_nieprawidłowości-4.pdf 0.15MB
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty PZO3 krzesła
zawiadomienie​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty​_PZO3​_krzesła.pdf 0.72MB
zawiadomienie o unieważnieniu PZO3 krzesła
zawiadomienie​_o​_unieważnieniu​_PZO3​_krzesła.pdf 0.56MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.10.2025 11:16 Piotr Kozłowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Kozłowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup mebli biurowych na potrzeby projektu PZO3 3.0 20.11.2025 07:44 Piotr Kozłowski
Zakup mebli biurowych na potrzeby projektu PZO3 2.0 18.11.2025 13:30 Piotr Kozłowski
Zakup mebli biurowych na potrzeby projektu PZO3 1.0 08.10.2025 11:16 Piotr Kozłowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}