W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Archiwa - wykaz zbiorów archiwalnych

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Warszawie prowadzi archiwum zakładowe w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych  z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnicy akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe w związku z art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

 

Instrukcja kancelaryjna, jednolity rzeczowy wykaz akt i instrukcja archiwalna:

  • Instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego/składnicy akt Państwowego Gospodarstwa leśnego Lasy Państwowe (załącznik nr 2 do zarządzenia nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r.),
  • Jednolity rzeczowy wykaz akt dla Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe (załącznik do zarządzenia nr 74 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2014 r. w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe),
  • Instrukcja Kancelaryjna Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy państwowe (załącznik nr 1 do zarządzenia nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r.).

W archiwum gromadzone są dokumenty tworzone w biurze RDLP w Warszawie, podlegające archiwizacji oraz dokumenty po byłym Warszawskim Zespole Leśnym i Okręgowym Zarządzie Lasów Państwowych w Warszawie.

 

Zawartość archiwum ujęta jest w stosowanych ewidencjach.

 

Dokumenty z archiwum udostępniane są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.

 

Osoby odpowiedzialne za pracę archiwum zakładowego: dr inż. Adam T. Sikora, tel. +48 22 517 33 45, adres e-mail: adam.sikora@warszawa.lasy.gov.pl, Karolina Osiejewicz, adres e-mail: karolina.osiejewicz@warszawa.lasy.gov.pl

 

Informacji udziela:

p.o. Naczelnik Wydziału Administracji – Katarzyna Fujak

pokój nr 35

tel. 22 517-33-32

e-mail: katarzyna.fujak@warszawa.lasy.gov.pl

Materiały

Wzór wniosku o udostępnienie informacji w formacie doc.
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji.doc 0.03MB
Wzór wniosku o udostępnienie informacji w formacie pdf.
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji.pdf 0.11MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.08.2021 11:51 MACIEJ PAWŁOWSKI
Wytwarzający/ Odpowiadający:
MACIEJ PAWŁOWSKI
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Archiwa - wykaz zbiorów archiwalnych 4.0 09.02.2024 09:41 MACIEJ PAWŁOWSKI
Archiwa - wykaz zbiorów archiwalnych 3.0 24.02.2023 14:07 MACIEJ PAWŁOWSKI
Archiwa - wykaz zbiorów archiwalnych 2.0 19.08.2021 13:13 MACIEJ PAWŁOWSKI
Archiwa 1.0 19.08.2021 11:51 MACIEJ PAWŁOWSKI

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}