Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności strony internetowej Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • Data publikacji strony internetowej: 2025-12-12
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-12-12

 

Status pod względem zgodności z ustawą

 

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Część z zamieszczonych na stronie informacji, w postaci artykułów lub załączników, może nie być dostępna cyfrowo w całości,
  • Zamieszczone na stronie filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych, pochodzą z innych źródeł lub mają tylko charakter promocyjny.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2023-10-02
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2025-12-12

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

 

Koordynator do spraw dostępności w SA PSP w Krakowie

W Szkole  Aspirantów PSP w Krakowiena wyznaczony został koordynator do spraw dostępności oraz osoby odpowiedzialne za zapewnianie dostępności cyfrowej i architektonicznej tj.:

  • Sławomir Dudek - koordynator do spraw dostępności (kontakt: tel. 478359745 e-mail: sdudek@sapsp.pl
  • Paweł Błaut - osoba odpowiedzialna za zapewnienie dostępności cyfrowej,
  • Tomasz Skotnicki - osoba odpowiedzialna za zapewnienie dostępności architektonicznej.
  • Piotr Sowizdraniuk - osoba odpowiedzialna za zapewnienie dostępności informacyjno-komunikacyjnej
  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: st. asp. Sławomir Dudek
  • E-mail: sdudek@sapsp.pl
  • Telefon: +48 47 835 97 45

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

Organ nadzorujący: Komendant Szkoły Aspirantów PSP w Krakowie

  • Adres: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
    os. Zgody 18, 31-951 Kraków
  • E-mail: szkola@sapsp.pl
  • Telefon: 47 835 97 00

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

{"register":{"columns":[]}}