Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności strony internetowej Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
- Data publikacji strony internetowej: 2025-12-12
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-12-12
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Część z zamieszczonych na stronie informacji, w postaci artykułów lub załączników, może nie być dostępna cyfrowo w całości,
- Zamieszczone na stronie filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych, pochodzą z innych źródeł lub mają tylko charakter promocyjny.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2023-10-02
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2025-12-12
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Koordynator do spraw dostępności w SA PSP w Krakowie
W Szkole Aspirantów PSP w Krakowiena wyznaczony został koordynator do spraw dostępności oraz osoby odpowiedzialne za zapewnianie dostępności cyfrowej i architektonicznej tj.:
- Sławomir Dudek - koordynator do spraw dostępności (kontakt: tel. 478359745 e-mail: sdudek@sapsp.pl
- Paweł Błaut - osoba odpowiedzialna za zapewnienie dostępności cyfrowej,
- Tomasz Skotnicki - osoba odpowiedzialna za zapewnienie dostępności architektonicznej.
- Piotr Sowizdraniuk - osoba odpowiedzialna za zapewnienie dostępności informacyjno-komunikacyjnej
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: st. asp. Sławomir Dudek
- E-mail: sdudek@sapsp.pl
- Telefon: +48 47 835 97 45
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Komendant Szkoły Aspirantów PSP w Krakowie
- Adres: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
os. Zgody 18, 31-951 Kraków - E-mail: szkola@sapsp.pl
- Telefon: 47 835 97 00
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.