W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zarejestruj się na szczepienie przeciw COVID-19

Rejestracja na szczepienie

Jak się zarejestrować na szczepienie?

Masz 4 możliwości zapisu na szczepienie:

1. Zadzwoń na bezpłatną infolinię, możesz to zrobić w godzinach od 7:00 do 20:00

Możesz to zrobić sam lub może Cię zapisać ktoś bliski z rodziny. Do zapisu wystarczy numer PESEL. Numer telefonu komórkowego nie jest wymagany, ale jeśli go podasz, otrzymasz SMS z potwierdzeniem umówienia wizyty na szczepienie. W ten sposób możesz zarejestrować swoich dziadków lub rodziców. Wystarczy, że rozpocznie się etap szczepień i będziesz miał numer PESEL bliskiej osoby.

Podczas rejestracji wybierzesz dokładny termin oraz miejsce szczepienia. Następnie - jeśli podałeś numer telefonu - otrzymasz SMS z potwierdzeniem umówienia wizyty na szczepienie.

Wideo

2. Zarejestruj się elektronicznie poprzez e-Rejestrację dostępną na pacjent.gov.pl

Pełna rejestracja z Profilem Zaufanym

Wymaga zalogowania się przez Profil Zaufany. System zaproponuje Ci pięć dostępnych terminów w punktach szczepień, które znajdują się blisko Twojego adresu. Jeśli żaden z proponowanych terminów nie będzie Ci pasował albo będziesz chciał zaszczepić się w innym punkcie, w innym mieście – będzie taka możliwość. Wystarczy, że skorzystasz z dostępnej wyszukiwarki i wskażesz dogodną dla Ciebie datę i lokalizację.

Zaraz po dokonaniu rezerwacji, otrzymasz powiadomienie SMS, a następnie ponownie przypomnimy Ci o szczepieniu dzień przed planowanym terminem.

Jeśli chcesz skorzystać z tego sposobu rejestracji, musisz posiadać Profil Zaufany. Jeżeli go nie masz, skontaktuj się z infolinią NFZ 989, bezpośrednio z wybranym punktem szczepień lub skorzystaj ze wsparcia swojej przychodni. Infolinia czynna jest 7 dni w tygodniu w godzinach od 7:00 do 20:00.

Kliknij i zarejestruj się.

Wideo

3. Skontaktuj się z wybranym punktem szczepień

Jeżeli chcesz zaszczepić się w konkretnym punkcie szczepień - skontaktuj się z nim. Mapa i dane kontaktowe punktów szczepień dostępne są tutaj.

W wybranym przez Ciebie punkcie szczepień nie znalazłeś dogodnego terminu? Zadzwoń na infolinię NFZ pod numer 989. Konsultanci pomogą Ci znaleźć inny punkt szczepień niedaleko Ciebie z terminem, który Ci pasuje. Infolinia czynna jest 7 dni w tygodniu w godzinach od 7:00 do 20:00.

Zobacz mapę punktów szczepień 

4. mojeIKP – aplikacja mobilna

Pobierz mojeIKP i zyskaj wygodny dostęp do  szybkiej rejestracji na szczepienie przeciw COVID-19.

mojeIKP to bezpłatna mobilna aplikacja, która daje dostęp do niektórych funkcjonalności Internetowego Konta Pacjenta.

Po zainstalowaniu aplikacji pierwszy raz należy się zalogować profilem zaufanym lub kontem w określonym banku (PKO BP, PKO SA, BOŚ, BNP Paribas, Getin bank, Credit Agricole, bank spółdzielczy), podobnie jak przy logowaniu na Internetowe Konto Pacjenta. Nadajesz wówczas kod PIN, taki, jaki wybierzesz, by później używać go przy kolejnych logowaniach do aplikacji. Jeśli uruchomisz w telefonie biometrię, możesz logować się odciskiem palca lub identyfikacją twarzy. 

Jak umówić się na szczepienie:

  • Uruchom aplikację, wpisz kod PIN i sprawdź, czy masz już wystawione e-skierowanie na szczepienie przeciw COVID-19. Będzie ono wyróżnione niebieską obwódką na liście e-skierowań.
  • Następnie kliknij na e-skierowanie, żeby je otworzyć. Zobaczysz wówczas przycisk „Umów szczepienie”, który przekieruje Cię do systemu e-rejestracji. Nie musisz się dodatkowo logować.
  • Wybierz termin, godzinę i miejsce szczepienia. Po potwierdzeniu wyboru, wracasz przyciskiem „wstecz” (widocznym w prawym górnym rogu) do e-skierowania, gdzie pojawi się informacja o wybranym terminie szczepienia.
  • Do czasu przyjęcia pierwszej dawki możesz zmienić termin szczepienia. W tym celu klikasz na przycisk „Zmień termin” – ponownie zostaniesz przekierowany do systemu e-rejestracji.
  • Termin i miejsce Twojego szczepienia sprawdzisz w aplikacji w e-skierowaniach. Na drugie szczepienie, jeśli jest przewidziane, umawia Cię punkt szczepień, więc tego terminu nie zobaczysz w aplikacji.
  • E-skierowanie na szczepienie przypominające lub uzupełniające znajdziesz również w moimIKP. I tak samo je zarejestrujesz.
  • Aplikacja umożliwia również szybką rejestrację dziecka na szczepienie przeciw COVID-19.

Więcej informacji na stronie.

{"register":{"columns":[]}}