W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wydział Konsularny Ambasady RP w Waszyngtonie informuje o zmianach dotyczących organizacji pracy urzędu obowiązujących od 18 sierpnia 2020 r.

18.08.2020

Słowo komunikat na granatowym tle

W związku z dużym obłożeniem pracą i dodatkowymi utrudnieniami wynikającymi z obostrzeń dotyczących higieny i bezpieczeństwa pracy, a także troską o umożliwienie wszystkim klientom kontaktu z naszym urzędem, Wydział Konsularny Ambasady RP w Waszyngtonie uprzejmie informuje, iż udzielanie informacji telefonicznej w sprawach konsularnych, zarówno w języku polskim, jak i angielskim, odbywać się będzie wg następującego schematu:

Poniedziałki, czwartki w godzinach 12-15.00

Wtorki, środy i piątki w godzinach 8-12.00

Przypominamy numer telefonu: 202-499-1930.

W miarę możliwości prosimy o korzystanie z poczty elektronicznej (waszyngton.amb.wk@msz.gov.pl) oraz o zaprzestanie kontaktowania się z naszym urzędem na telefon alarmowy w godzinach pracy oraz w sprawach niewymagających natychmiastowej interwencji.

Przypominamy również, że na naszej stronie internetowej publikujemy wszystkie informacje dotyczące sposobu załatwiania spraw konsularnych: https://www.gov.pl/web/usa

 

Dziękujemy za Państwa zrozumienie i współpracę.