W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Usługi świadczone dla klientów/ najważniejsze informacje

  • sekretariat Wojewody – piętro II / 259
  • sprawy związane z przyznaniem patronatu honorowego wojewody lub wyrażeniem zgody na udział wojewody w komitecie honorowym – piętro II / 249
  • zgłaszanie inicjatywy nadania orderu lub odznaczenia – piętro II / 256
  • udzielanie informacji dla mediów – Rzecznik Prasowy Wojewody (zespół prasowy) – piętro II / 251 i 252
  • potwierdzanie, przedłużanie ważności i unieważnianie profilu zaufanego elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) – parter, hol główny / pok. 40
  • obsługa klientów zgłaszających się osobiście do Wojewody w sprawach petycji, skarg i wniosków – piętro II / pok. 213
  • sprawy mniejszczości narodowych i etnicznych - piętro II / pok. 229
  • sprawy kombatantów i osób represjonowanych - piętro II / pok. 229
{"register":{"columns":[]}}