W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: inspektor wojewódzki ds. nadzoru i kontroli

Nabór na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. nadzoru i kontroli w Wydziale Polityki Społecznej, Oddział Nadzoru i Kontroli. Termin ważności ogłoszenia: 8 marca 2024 r

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 08-03-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Dorota Goldstrom-Matuszak, Żukowo

Informacje o ofercie

Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
80-810 Gdańsk Okopowa 21/27
Ogłoszenie nr 134283 / 27.02.2024
Inspektor Wojewódzki
Do spraw: nadzoru i kontroli w Wydziale Polityki Społecznej, Oddział Nadzoru i Kontroli

#administracja publiczna #oświata i wychowanie

 

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • przeprowadza kontrole w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej
  • przeprowadza kontrole w jednostkach samorządu terytorialnego z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych i ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci
  • przeprowadza kontrole w jednostkach samorządu terytorialnego z zakresu ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów
  • prowadzi cykliczną i jednorazową sprawozdawczość z działalności nadzorowanych jednostek
  • rozpatruje skargi i interwencje dotyczczące nadzorowanych i kontrolowanych jednostek i przygotowuje projekty odpowiedzi w tych sprawach

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: pomorskie
Gdańsk

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):

  • Wykształcenie: wyższe tytuł zawodowy magistra na kierunku lub w zakresie: prawo,administracja, ekonomia, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, socjologia, psychologia, polityka społeczna, politologia, politologia i nauki społeczne, zarządzanie lub marketing
  • Staż pracy co najmniej 3 lata w pomocy społecznej
  • Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
  • Znajomość ustaw: o pomocy społecznej, o kontroli w administracji rządowej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej oraz Kodeksu postępowania administracyjnego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentu potwierdzającego spełnienia wymagania w zakresie specjalizacji
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Benefity

Co oferujemy:

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Możliwość dofinansowania do legitymacji ze zniżką 50% na przejazdy PKP, SKM, PKM po przepracowaniu co najmniej 6 miesięcy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka"

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Telefon: (58) 30 77 141, (58) 30 77 530
  • Adres: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku Punkt przyjęć korespondencji w holu budynku Urzędu przy wejściu „B” ul. Okopowa 21/27 80-810 Gdańsk, w formie papierowej z dopiskiem: "oferta pracy 15/24". Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Dokumenty można składać elektronicznie wyłącznie przez elektroniczną skrzynkę podawczą adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej - skrytki ePUAP: /bntc34p17l/ezd lub /bntc34p17l/SkrytkaESP

Materiały

ogłoszenie o naborze ins. woj. 15-24 PS
ogłoszenie​_o​_naborze​_15-24​_PS​_ostateczna​_wersja.pdf 0.16MB
oświadczenie do celów naboru - SC
SŁUŻBA​_CYWILNA​_-​_oświadczenie​_do​_celów​_naboru(1).docx 0.03MB
oświadczenie lustracyjne
oświadczenie​_lustracyjne​_dla​_osób​_urodzonych​_przed​_1​_sierpnia​_1972​_r.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.02.2024 07:01 Katarzyna Wett
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anita Świetlikowska, Dyrektor Generalna PUW
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór nr 134283 (15/24) - Wydział Polityki Społecznej 2.0 20.03.2024 09:48 Katarzyna Wett
Nabór nr 134283 (15/24) - Wydział Polityki Społecznej 1.0 27.02.2024 07:01 Katarzyna Wett

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}