W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: inspektor wojewódzki ds.klęsk żywiołowych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, Oddział - Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego i Planowania Cywilnego

Nabór na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds.klęsk żywiołowych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, Oddział - Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego i Planowania Cywilnego. Termin ważności ogłoszenia: 1 lutego 2025 r.

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji upłynął: 01-02-2025

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Joanna Kossowska, Gdynia

Informacje o ofercie

Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
80-810 Gdańsk Okopowa 21/27
Ogłoszenie nr 147368 / 25.01.2025
Inspektor Wojewódzki
Do spraw: klęsk żywiołowych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, Oddział -
Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego i Planowania Cywilnego

Umowa o pracę na czas zastępstwa
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
Ważne do: 1 lutego 2025 r.
Wynagrodzenie zasadnicze: 6500,00 zł brutto

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • Prowadzi sprawy dotyczące usuwania skutków klęsk żywiołowych w infrastrukturze komunalnej jednostek samorządu terytorialnego z terenu województwa pomorskiego
  • Prowadzi sprawy związane z usuwaniem skutków ruchów osuwiskowych ziemi, erozji brzegu morskiego
  • Realizuje przedsięwzięcia z zakresu ochrony przed powodzią, w tym opracowuje i aktualizuje wojewódzki plan operacyjny ochrony przed powodzią oraz uzgadnia plany powiatowe, a także dokonuje oceny stanu bezpieczeństwa przeciwpowodziowego w województwie
  • Zbiera informacje ze wszystkich jednostek samorządowych o stratach spowodowanych przez klęskę żywiołową i przygotowuje zbiorcze zestawienia z województwa
  • Prowadzi sprawy związane z przywracaniem funkcjonowania zniszczonej w wyniku klęski żywiołowej infrastruktury publicznej
  • Opracowuje i aktualizuje wojewódzki plan zarządzania kryzysowego w zakresie zadań związanych z ochroną przeciwpowodziową
  • Realizuje zadania wynikające z kompetencji wojewody w zakresie sprawowania nadzoru nad strażami gminnymi (miejskimi) w tym przygotowuje dokumentację kontrolną dla funkcjonariuszy Policji, sprawozdanie z działalności straży, dokonuje oceny wyników kontroli oraz rozpatruje wpływające skargi i wnioski na temat działań straży miejskich/gminnych
  • Realizuje przedsięwzięcia w zakresie przygotowania województwa do okresu zimowego, tj. przekazuje zalecenia właściwym podmiotom, organizuje spotkania nt. stanu przygotowania jednostek organizacyjnych do okresu zimowego, opracowuje informacje i analizy dla wojewody, Rządowego Centrum Bezpieczeństwa i innych jednostek organizacyjnych

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: pomorskie
Gdańsk

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe
  • Znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o stanie klęski żywiołowej, o służbie cywilnej, Prawo ochrony środowiska
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku lub specjalności bezpieczeństwo i zarządzanie kryzysowe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „zastrzeżone”

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu  przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później Oświadczenie o
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa
  • W przypadku przekazania dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność konieczne jest dołączenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej.

Benefity

Co oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Możliwość dofinansowania do legitymacji ze zniżką 50% na przejazdy PKP, SKM, PKM po przepracowaniu co najmniej 6 miesięcy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka"

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Telefon: (58) 30 77 141, (58) 30 77 530
  • Adres: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku, Punkt przyjęć korespondencji w pokoju 24 w kancelarii ogólnej przy wejściu „A": ul. Okopowa 21/27 80-810 Gdańsk, w formie papierowej z dopiskiem: "oferta pracy 9/25". Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Dokumenty można składać elektronicznie wyłącznie przez elektroniczną skrzynkę podawczą adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej - skrytki ePUAP: /bntc34p17l/ezd lub /bntc34p17l/SkrytkaESP

Materiały

oświadczenie do celów naboru - SC
SŁUŻBA​_CYWILNA​_-​_oświadczenie​_do​_celów​_naboru(1).docx 0.03MB
oświadczenie lustracyjne
oświadczenie​_lustracyjne​_dla​_osób​_urodzonych​_przed​_1​_sierpnia​_1972​_r.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.01.2025 00:04 Katarzyna Wett
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anita Świetlikowska, Dyrektor Generalna Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór nr 147368 (9/25) - inspektor wojewódzki w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, Oddział - Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego i Planowania Cywilnego 2.0 28.02.2025 13:24 Ewelina Żochowska
Nabór nr 147368 (9/25) - inspektor wojewódzki w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, Oddział - Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego i Planowania Cywilnego 1.0 25.01.2025 00:04 Katarzyna Wett

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}