Tytuł/stanowisko: Inspektor ds. legalizacji zatrudnienia cudzoziemców w Wydziale Spraw Cudzoziemców, Oddział ds. Legalizacji Zatrudnienia Cudzoziemców
Nabór na stanowisko inspektora ds. legalizacji zatrudnienia cudzoziemców w Wydziale Spraw Cudzoziemców, Oddział ds. Legalizacji Zatrudnienia Cudzoziemców. Nabór prowadzony w celu zastępstwa za nieobecnego pracownika. Termin ważności ogłoszenia: 11 września 2025 r.
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Anulowano nabór
Informacje o ofercie
Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
80-810 Gdańsk Okopowa 21/27
Ogłoszenie nr 155795 / 04.09.2025
Inspektor do spraw legalizacji zatrudnienia cudzozimców w Wydziale Spraw Cudzoziemców, Oddział ds. Legalizacji Zatrudnienia Cudzoziemców
Umowa na czas zastępstwa
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Miejsce pracy: ul.Chmielna 74/76, 80-748 Gdańsk
Ważne do: 11 września 2025 r.
Wynagrodzenie zasadnicze: 5600,00 zł brutto
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- Przyjmuje wnioski o wydanie zezwolenia na pracę dla cudzoziemców, wydaje przygotowane dokumenty
- Wprowadza do bazy informatycznej informacje o przyjętych wnioskach oraz wpływającej korespondencji
- Prowadzi postępowania administracyjne, w tym czynności wyjaśniające w sprawach dotyczących legalizacji zatrudnienia cudzoziemców
- Udziela klientom informacji o obowiązujących procedurach i sposobie załatwiania spraw w zakresie realizowanym przez oddział
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: pomorskie
Wymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie
- Znajomość ustaw: o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, Kodeks postępowania administracyjnego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
W przypadku przekazania dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność konieczne jest dołączenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej.
Benefity
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka"
- Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- Możliwość dofinansowania do legitymacji ze zniżką 50% na przejazdy PKP, SKM, PKM po przepracowaniu co najmniej 6 miesięcy
- Wsparcie psychologiczne
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Telefon: (58) 30 77 141, (58) 30 77 530
- Adres: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku, Punkt przyjęć korespondencji w pokoju 24 w kancelarii ogólnej przy wejściu „A": ul. Okopowa 21/27 80-810 Gdańsk, w formie papierowej z dopiskiem: "oferta pracy 110/25". Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Dokumenty można składać elektronicznie wyłącznie przez elektroniczną skrzynkę podawczą adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej - skrytki ePUAP: /bntc34p17l/ezd lub /bntc34p17l/SkrytkaESP
Materiały
ogłoszenie o naborze 110-25 WSCogłoszenie_o_naborze_110-25_SC.pdf 0.07MB oświadczenie do celów naboru SC
SŁUŻBA_CYWILNA_-_oświadczenie_do_celów_naboru(1).docx 0.03MB oświadczenie
Oświadczenie_lustracyjne_dla_osób_urodzonych_przed_1_sierpnia_1972_r.docx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 04.09.2025 09:34 Ewelina Żochowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anita Świetlikowska Dyrektor Generalna Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Nabór nr 155795 (110/25) - inspektor w Wydziale Spraw Cudzoziemców, Oddział ds. Legalizacji Zatrudnienia Cudzoziemców | 3.0 | 19.09.2025 12:22 Katarzyna Łysiak |
| Nabór nr 155795 (110/25) - inspektor w Wydziale Spraw Cudzoziemców, Oddział ds. Legalizacji Zatrudnienia Cudzoziemców | 2.0 | 04.09.2025 09:40 Ewelina Żochowska |
| Nabór nr 155795 (110/25) - inspektor w Wydziale Spraw Cudzoziemców, Oddział ds. Legalizacji Pracy Cudzoziemców | 1.0 | 04.09.2025 09:34 Ewelina Żochowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP