Samodzielne stanowiska pracy - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
W skład Wydziału wchodzą następujące samodzielne stanowiska pracy do spraw:
- organizacyjno-administracyjnych
- obsługi prawnej
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno-administracyjnych
tel. 58 30 77 322
fax. 58 30 15 435
pokój: 398 O
Zadania Stanowiska
-
zapewnienia obsługi kancelaryjno-biurowej sekretariatu wydziału;
-
prowadzenie rejestrów dokumentów zastrzeżonych: „dzienników korespondencyjnych”, „dzienników ewidencji wykonanych dokumentów”, „rejestru teczek” i „zeszytu/wykazu przesyłek nadanych i doręczonych”;
-
prowadzenie ewidencji skarg i wniosków oraz książki kontroli;
-
prowadzenie ewidencji spraw kadrowych;
-
prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych i delegacji służbowych;
-
odbiór korespondencji z kancelarii ogólnej;
-
ewidencjonowanie dokumentów i pism;
-
rejestrowanie i przekazywanie zadekretowanych pism oraz dokumentów odpowiednim pracownikom wydziału;
-
wysyłanie dokumentów i pism;
-
sporządzanie pism;
-
kompletowanie „Dzienników Ustaw", „Monitorów" i innych aktów prawa wpływających do wydziału oraz udostępniania ich pracownikom;
-
archiwizowanie dokumentacji sekretariatu;
-
dokonywanie zamówień i zaopatrzenia pracowników wydziału w materiały i przybory biurowe;
-
informowanie pracowników wydziału o świadczeniach rzeczowych finansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń;
-
przekazywanie kierownikom oddziałów informacji dotyczących spraw wewnętrznych wydziału.
Samodzielne stanowisko pracy ds. obsługi prawnej
tel : 58 30 77 241
pokój : 395
Zadania Stanowiska:
- Opiniowanie umów w zakresie właściwości Wydziału.
- Opiniowanie projektów zarządzeń Wojewody.
- Sporządzanie opinii prawnych dla Wojewody, Dyrektora Generalnego i Dyrektora Wydziału.
- Dokonywanie oceny orzecznictwa pod kątem przestrzegania kodeksu postępowania administracyjnego i prawa materialnego w sprawach należących do właściwości Wydziału.
- Reprezentowanie Wojewody, Dyrektora Generalnego urzędu przed sądami powszechnymi i administracyjnymi.
- Udzielanie porad, opinii i wyjaśnień dotyczących stosowania obowiązujących przepisów prawa w sprawach należących do właściwości Wydziału.
- Informowanie Dyrektora Wydziału i jego Zastępcy o treści nowych aktów prawnych dotyczących działalności Wydziału.
- Informowanie Dyrektora Wydziału i jego Zastępcy i pracownikach Wydziału o stwierdzonych faktach naruszenia prawa oraz udzielanie wyjaśnień, co do sposobu postępowania w celu usunięcia naruszeń prawa.
- Wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez Dyrektora Wydziału.