W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wykreślenie podmiotu leczniczego z rejestru

Rodzaj sprawy: wydanie decyzji o wykreśleniu podmiotu leczniczego z rejestru

Podstawa prawna: art. 108 ust 2 pkt. 5 i art. 110 ust 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 o działalności leczniczej. 

Wymagane dokumenty:
1. wniosek o wykreślenie podmiotu leczniczego z rejestru - wskazujący m.in. miejsce przechowywania dokumentacji medycznej
2. dowód uiszczenia opłaty z tytułu wykreślenia podmiotu leczniczego z rejestru
3. pełnomocnictwo – w przypadku podpisania wniosku przez osobę nie uprawnioną

Opłaty:  10 złotych

 

Urząd Miasta Gdańska

ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk

Nr konta: 31 1240 1268 1111 0010 3877 3935

 

Termin załatwienia sprawy: 30 dni od dnia wpływu kompletnego wniosku

Odwołania: Minister Zdrowia za pośrednictwem Wojewody Pomorskiego

Miejsce załatwienia sprawy: wnioski wraz z załączonymi dokumentami należy składać w postaci elektronicznej, z wykorzystaniem bezpiecznego podpisu elektronicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej lub profilu zaufanego ePUAP, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

Informacje o prowadzonych sprawach można uzyskać pod numerami telefonu 58 30 77 189
i 58 30 77 194 lub bezpośrednio u osoby prowadzącej sprawę: pokój 257, w godzinach pracy urzędu od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45 do 15.45.

Zapytania można również kierować na adres e-mail: wz_rejestrzoz@gdansk.uw.gov.pl

 



Formularze, wnioski do pobrania: brak

{"register":{"columns":[]}}