W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wykonanie prac remontowych

Zapraszamy na złożenie oferty zakupu usługi wykonania robót budowlanych mających na celu odnowienie pomieszczeń polegających na malowaniu ścian, renowacji parkietu, wymiany oświetlenia oraz wyciszenia pomieszczeń poprzez wykonanie zabudowy ściany z karton gipsu i ułożenie wełny na suficie podwieszanym    w budynku  Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych w Lublinie.

  1. Zamawiający.

Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie,
ul. Nowy Świat 320-418 Lublin

NIP: 712 193 54 43, Regon: 000053930

  1. Tryb i rodzaj udzielanego zamówienia.

Niniejsze postępowanie prowadzone jest jako analiza rynku o wartości zamówienia nie przekraczającej 130.000,00 zł netto bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych).

  1. Opis przedmiotu zamówienia oraz kryteria i warunki zakupu usługi:

W załączeniu OPZ robót oraz kosztorys.

  1. Termin wykonania zamówienia.

Od dnia 22.11.2021 do 30.12.2021 r.

  1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

  2. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriami: najniższa cena oferty brutto.

  3. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca aby Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia przeprowadzali wizję lokalną w budynku, celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej w dniach
    od 15.11.2021 do 16.11.2021 w godzinach 8.00 – 14.00.  
    Każdy z wykonawców winien zgłosić telefonicznie lub emailem zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej na min. 2 godziny przed wizją.

  4. Oferty  należy złożyć w siedzibie zamawiającego: WIJHARS ul. Nowy Świat 3, 20-418 LUBLIN, nr pokoju 105 – sekretariat , przesłać faksem na nr (81) 532 23 59 lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@wijhars.pl , do dnia 18.11.2021 r.  

  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.

  6. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień w imieniu Zamawiającego jest: Ireneusz Chudzik - tel. 81 532 06 15, 532 087 935 w godzinach od 8:00 - 14:00, e-mail: ichudzik@wijhars.lublin.pl

  1. Załączniki:

  1. OPZ

  2. Kosztorys ofertowy

  3. Formularz ofertowy

  4. Wzór Umowy

  5. Klauzula informacyjna

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy:  postępowania o wartości szacunkowej mniejszej od  kwoty 130 000 zł   prowadzonego z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 t.j. ze zm.) w procedurze zapytania ofertowego. na „Wykonanie prac remontowych”

Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych w Lublinie informuje, że w postępowaniu wzięły udział następujące firmy:

Budop Sp z o.o.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo – Handlowe Atut
Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe PIKREM
Forant Sp z o.o.  

Oferta Budop Sp z o.o. została uznana za spełniającą wszystkie wymagania określone w treści ogłoszenia  i przyjęta przez Zamawiającego. 

Dziękujemy za udział w postępowaniu.

Materiały

Zapytanie o ofertę cenową zakupu usługi
Zapytanie​_o​_ofertę​_cenową​_zakupu​_usługi.pdf 0.65MB
Załącznik nr 1 - OPZ
Załącznik​_nr​_1​_-​_OPZ.pdf 0.21MB
Załacznik nr 2 - Kosztorys ofertowy
Załacznik​_nr​_2​_-​_Kosztorys​_ofertowy.xlsx 0.01MB
Załącznik nr 3​_ Formularz ofertowy
Załącznik​_nr​_3​_-​_Formularz​_ofertowy.pdf 0.13MB
Załącznik nr 4 - Wzór Umowy
Załącznik​_nr​_4​_-​_Wzór​_Umowy.pdf 0.18MB
Klauzula informacyjna
Klauzula​_informacyjna.pdf 0.13MB
{"register":{"columns":[]}}