W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Inwestycje budynkowe oraz inne o charakterze organizacyjnym

Informacja o finansowaniu:

Inwestycje budynkowe oraz inne o charakterze organizacyjnym realizowane są na podstawie umowy dotacji celowej nr MI/DGWiŻŚ/2023/07/01/WF z dnia 14.07.2023 z późniejszymi aneksami.

Nazwa zadań:

  1. Modernizacja obiektu Koszewo, Koszewo 11,62 -560 Skulsk, Zarząd Zlewni w Kole
  2. Modernizacja kompleksu budynków w miejscowości Ląd, ul. Opacka 1,62-580 Ląd
  3. Modernizacja kompleksu budynków w miejscowości Ślesin, ul. Nowy Rynek 7a, 62-561 Ślesin
  4. Zakup łodzi motorowej z silnikiem zaburtowym
  5. Zakup rębaka spalinowego
  6. Zakup samojezdnej kosiarki z przyczepką
  7. Zakup łodzi motorowej z własnym napędem i dźwigiem HDS
  8. Zakup łodzi inspekcyjnej z wyciągarką HDS oraz platformą w celu oznakowania szlaku
  9. Dostawa wraz z montażem kontenera socjalno – biurowego ZPH Pompownie, NW Sulęcin

Wartość finansowania w 2024 roku w kwocie: 14 145,00 zł

Wartość finansowania w 2025 roku w kwocie: 98 500,00 zł

Całkowita wartość zadania: 113 000,00 zł

10.Przebudowa budynku zaplecza zbiornika Stare Miasto na potrzeby zmiany sposobu użytkowania na siedzibę NW Konin ul. Wypoczynkowa, 62-571 Stare Miasto

Wartość finansowania w 2024 roku w kwocie: 40 590,00 zł

Wartość finansowania w 2025 roku w kwocie: 479 700,00 zł

Całkowita wartość zadania: 521 000,00 zł

Opis zadań:

  1. Realizacja inwestycji obejmuje modernizację trzech budynków: mieszkalnego, gospodarczego oraz uzdatniania wody. W 2024r. zaplanowano wykonanie etapu I - modernizacja budynku mieszkalnego (roboty budowlane wraz z  nadzorem inwestorskim). W roku 2025 zaplanowano rozbiórkę budynku gospodarczego ze względu na zły stan techniczny, zagospodarowanie terenu oraz zakup kontenera magazynowego.
  2. Inwentaryzacja istniejących obiektów ZZ w Kole wraz z opisem technicznym, koncepcja modernizacji, projekt budowlany wraz z niezbędnymi uzgodnieniami
    i opiniami (o ile będą wymagane), projekt wykonawczy, kosztorys inwestorski, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót na potrzeby realizacji robót budowlanych. Rok 2025 – rezygnacja z zadania.
  3. Inwentaryzacja istniejących obiektów ZZ w Kole wraz z opisem technicznym, koncepcja modernizacji, projekt budowlany wraz z niezbędnymi uzgodnieniami
    i opiniami (o ile będą wymagane), projekt wykonawczy, kosztorys inwestorski, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót na potrzeby realizacji robót budowlanych. W roku 2025 zaplanowano modernizację budynku biurowo-gospodarczego oraz budynku magazynowego.
  4. Zakup roboczej łodzi motorowej z silnikiem zaburtowym wraz z echosondą do zadań utrzymaniowych na drodze wodnej, rzeki Warty NW Międzychód.
  5. Zakup sprzętu utrzymaniowego, rębaka spalinowego tarczowego o mocy ok. 25 KM na przyczepie specjalnej, jednoosiowej, 750 kg, dla utrzymania ZPT Częstochowa obniży koszty i podniesie estetykę wykonywanych prac.
  6. Zakup samojezdnej kosiarki – traktorka z osprzętem (przyczepka, pług do śniegu), dla zadań powierzonych grupie ZPH w Poznaniu, m.in. obsługa zbiornika Tulce, Przebędowo, Kowalskie.
  7. Łódź motorowa robocza z własnym napędem z dźwigiem HDS i pokładem roboczym do max 70 cm zanurzenia wraz z pomieszczeniami dla załogi oraz służby liniowej.
  8. Zakup łodzi inspekcyjnej w celu wystawiania i zbierania bakenów oraz wycinki drzew.
  9. Realizacja inwestycji obejmuje montaż kontenera wraz z wyposażeniem i podłączeniem do instalacji elektroenergetycznej.
  10. Realizacja inwestycji obejmuje dostosowanie pomieszczenia technicznego na potrzeby pomieszczenia biurowego z wydzieleniem dwóch pomieszczeń oraz wykonanie instalacji grzewczej wraz z modernizacją instalacji wodno – kanalizacyjnej.
{"register":{"columns":[]}}