W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o koordynatorze ds. dostępności

Koordynator do spraw dostępności odpowiada za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Lublinie.

Do zadań koordynatora należy w szczególności:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Urzędu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Koordynator do spraw dostępności:
Joanna Kaczoruk-Umer

telefon: +81 53 34 163
e-mail: joanna.kaczoruk-umer@sanepid.gov.pl
 

Z-ca koordynatora ds. dostępności:
Anna Romaniuk

telefon: +81 53 34 158
e-mail: anna.romaniuk@sanepid.gov.pl

 

Wniosek o zapewnienie dostępniości do pobrania https://www.pfron.org.pl/fileadmin/dostepnosc/formularze_wniosek_skarga/Wniosek_o_zapewnienie_dostepnosci.pdf

 

Materiały

Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostepnosci.pdf 0.16MB
{"register":{"columns":[]}}