W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja z przebiegu wypoczynku letniego dzieci i młodzieży zorganizowanego na terenie województwa lubelskiego w okresie od 17.07 do 21.07.2023 r.

26.07.2023

Informacja Nr 4

Informacja z przebiegu wypoczynku letniego
  1. Liczba kontroli sanitarnych: 81
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach hotelarskich – 18
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach używanych okazjonalnie na wypoczynek – 5
  • obozów pod namiotami ze stałą infrastrukturą komunalną – 0
  • obozów pod namiotami bez stałej infrastruktury komunalnej – 3
  • wypoczynku zorganizowanego w miejscu zamieszkania – 21
  • obiektów żywnościowo-żywieniowych – 34
  1. Liczba uczestników: 1933
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach hotelarskich – 582
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach używanych okazjonalnie na wypoczynek – 170
  • obozów pod namiotami ze stałą infrastrukturą komunalną – 0
  • obozów pod namiotami bez stałej infrastruktury komunalnej – 202
  • wypoczynku zorganizowanego w miejscu zamieszkania – 979
  1. Liczba wypoczynku, w którym stwierdzono nieprawidłowości – 4

3.1. Obiekty wypoczynku dla dzieci i młodzieży: 3

  • wypoczynek w obiekcie hotelowym lub w innym obiekcie, w którym świadczone są usługi hotelarskie: 2
  • brak dokumentacji do celów sanitarno-epidemiologicznych osób zatrudnionych na wypoczynku,
  • niewłaściwy stan higieniczno-sanitarny pomieszczeń mieszkalnych – ściany
    z plamami, śladami po owadach oraz śladami obuwia, zaciek na ścianie.
  • wypoczynek w miejscu zamieszkania: 1
  • brak dokumentacji do celów sanitarno-epidemiologicznych osób zatrudnionych na wypoczynku.

3.2. Obiekty żywnościowo-żywieniowe: 1

  • niezgodność z zakładową dokumentacją systemową w obszarze dostaw środków spożywczych i obróbki wstępnej surowców.
  1. Liczba wydanych decyzji w związku ze stwierdzonymi nieprawidłowościami – 0
  2. Liczba wydanych decyzji z rygorem natychmiastowej wykonalności
    (np. unieruchomienie obiektu) – 0
  3. Liczba nałożonych mandatów karnych/na sumę – 1/200 zł
  4. Liczba wypoczynku nie zgłoszonego tzw. „dzikiego” – 0
  5. Zatrucia pokarmowe – 0
{"register":{"columns":[]}}