W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja z przebiegu wypoczynku letniego dzieci i młodzieży zorganizowanego na terenie województwa lubelskiego w okresie od 22.07 do 28.07.2023 r.

01.08.2023

Informacja Nr 5

Informacja z przebiegu wypoczynku letniego

 

  1. Liczba kontroli sanitarnych: 59
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach hotelarskich – 11
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach używanych okazjonalnie na wypoczynek – 1
  • obozów pod namiotami ze stałą infrastrukturą komunalną – 0
  • obozów pod namiotami bez stałej infrastruktury komunalnej – 1
  • wypoczynku zorganizowanego w miejscu zamieszkania – 25
  • obiektów żywnościowo-żywieniowych – 21
  1. Liczba uczestników: 1092
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach hotelarskich – 372
  • wypoczynku zorganizowanego w obiektach używanych okazjonalnie na wypoczynek – 36
  • obozów pod namiotami ze stałą infrastrukturą komunalną – 0
  • obozów pod namiotami bez stałej infrastruktury komunalnej – 58
  • wypoczynku zorganizowanego w miejscu zamieszkania – 626
  1. Liczba wypoczynku, w którym stwierdzono nieprawidłowości – 4

3.1. Obiekty wypoczynku dla dzieci i młodzieży: 2

  • wypoczynek w obiekcie hotelowym lub w innym obiekcie, w którym świadczone są usługi hotelarskie: 1
  • brak dokumentacji do celów sanitarno-epidemiologicznych osób zatrudnionych na wypoczynku,
  • wypoczynek w miejscu zamieszkania: 1
  • brak dokumentacji do celów sanitarno-epidemiologicznych osób zatrudnionych na wypoczynku.

3.2. Obiekty żywnościowo-żywieniowe: 2

  • brak do wglądu orzeczeń lekarskich dla celów sanitarno-epidemiologicznych pracowników wykonujących pracę w styczności z żywnością,
  • brak środków dezynfekcyjnych,
  • niewłaściwa realizacja zasad systemu HACCP: brak zapisów z monitorowania wyznaczonych CCP (warunków dostaw i przechowywania żywności nietrwałej mikrobiologicznie).
  1. Liczba wydanych decyzji w związku ze stwierdzonymi nieprawidłowościami – 0
  2. Liczba wydanych decyzji z rygorem natychmiastowej wykonalności
    (np. unieruchomienie obiektu) – 1
  3. Liczba nałożonych mandatów karnych/na sumę – 2/400 zł
  4. Liczba wypoczynku nie zgłoszonego tzw. „dzikiego” – 0
  5. Zatrucia pokarmowe – 0
{"register":{"columns":[]}}