W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Kompetencje przekazane Miejskiemu Konserwatorowi Zabytków w Lublinie

Zgodnie z porozumieniem Nr 140/2012 z dnia 30 marca 2012 r. zawartym między Wojewodą Lubelskim a Gminą Lublin część spraw z zakresu właściwości Wojewody Lubelskiego, realizowanych przez Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, dotyczących ochrony i opieki nad zabytkami z terenu Gminy Lublin została przekazana Miejskiemu Konserwatorowi Zabytków w Lublinie.

W zakresie kompetencji Miejskiego Konserwatora Zabytków w Lublinie mieści się również prowadzenie gminnej ewidencji zabytków w formie zbioru kart adresowych zabytków nieruchomych z terenu gminy m. Lublin. Szczegółowe informacje na temat nieruchomych obiektów zabytkowych ujętych w gminnej ewidencji zabytków gminy m. Lublin są dostępne na stronie internetowej Urzędu Miasta Lublin (link do strony)

 

Materiały

Porozumienie Nr 140/2012 z dnia 30 marca 2012 r.
Porozumienie-miedzy-Wojewoda-Lubelskim-a-Gmina-Lublin-2012-r.pdf 0.47MB
Aneksy do porozumienia Nr 140/2012 z dnia 30 marca 2012 r.
Aneksy.pdf 3.13MB
{"register":{"columns":[]}}