W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Użyczanie instrumentów

Zapoznaj się z zasadami korzystania z instrumentów w naszej szkole.

 


W sprawach związanych z użyczaniem instrumentów prosimy o kontakt z Panem Marcelem Mrozowskim w Kancelarii ZPSM Nr 1.

Adres e-mail: mmrozowski@miodowa.edu.pl

Telefon: 22 831 16 23 w.1

 



Uczniom korzystającym z instrumentów szkolnych przypominamy o obowiązku uiszczenia opłaty pokrywającej koszty konserwacji i przeglądów wg poniższych zasad obowiązujących w roku szkolnym 2022/2023:

  • 550 zł - za instrumenty nowe* ,
  • 500 zł - za instrumenty w średnim stanie zużycia (zakupione w latach 2012-2017),
  • 400 zł - za instrumenty starsze niż wymienione powyżej. 

Dyrekcja szkoły przypomina o obowiązku wnoszenia opłat w terminach określonych w umowie.

 


* nowe instrumenty dęte i smyczkowe (wyprodukowane w roku 2017 i póżniej) oraz poszczególne instrumenty smyczkowe o wysokiej wartości (niezależnie od daty produkcji)

 

Poniżej publikujemy niezbędne dokumenty związane z użyczeniem instrumentu.

Materiały

Regulamin użyczania instrumentów
REGULAMIN​_UŻYCZANIA​_INSTRUMENTÓW.pdf 0.14MB
Umowa użyczenia instrumentu muzycznego
UMOWA​_UŻYCZENIA​_INSTRUMENTU​_MUZYCZNEGO.pdf 0.20MB
Protokół zwrotu instrumentu
PROTOKÓŁ​_ZWROTU​_INSTRUMENTU.pdf 0.14MB
Wniosek o przedłużenie umowy użyczenia instrumentu
WNIOSEK​_O​_PRZEDŁUŻENIE​_UMOWY​_UŻYCZENIA​_INSTRUMENTU​_MUZYCZNEGO.pdf 0.15MB
{"register":{"columns":[]}}