W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rekrutacja do szkół II stopnia - wyniki i ważne informacje

27.05.2025

Grafika przedstawiająca fragmenty logo szkoły, w którym są horągiewki nutek, dokładnie sześćdziesięcioczwórek w czterech kolorach - na dwunastej zielony, na trzeciej żółty, na szóstej niebieski i na dziewiątej czerwony.


Szanowni Państwo,

z przyjemnością informujemy, że już jutro (tj. 28.05.2025) o godz.12:00 wywieszone zostaną wyniki rekrutacji do szkół II stopnia na rok szkolny 2025/2026.
Wyniki będą dostępne dla Państwa przy wejściu głównym w gablotach po prawej stronie.

Poniżej zamieszczamy bardzo ważne informacje związane z rekrutacją.

 


WAŻNE INFORMACJE

 

Prosimy o zapoznanie się także z następującymi informacjami:

Do 4 czerwca 2025 r. należy przesłać podpisany skan deklaracji o podjęciu nauki w szkole na adres kancelaria@miodowa.edu.plDruk deklaracji dostępny jest poniżej.

Do dnia 11 lipca 2025 r. kandydaci zakwalifikowani do przyjęcia do klasy pierwszej  OSM II st. im. Z. Brzewskiego, OSM II st. im. M. Sawy  mają obowiązek dostarczenia następujących dokumentów:

  1. świadectwa ukończenia ósmej klasy szkoły podstawowej lub ósmej klasy ogólnokształcącej szkoły muzycznej I stopnia 
  2. zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty
  3. kserokopii aktu urodzenia lub jego odpisu
  4. zgody na publikację wizerunku ucznia w mediach (druk dostępny poniżej)

Dokumenty, o których mowa powyżej muszą być dostarczone osobiście do sekretariatu z pionem ogólnokształcącym.


Kandydaci do klas wyższych zobowiązani są do złożenia kopii świadectwa potwierdzającego ukończenie klasy programowo niższej w stosunku do klasy, o przyjęcie do której kandydat się ubiegał.

Ww. dokumenty muszą być dostarczone osobiście do kancelarii szkoły. Dopuszczone będą kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez dyrektora szkoły podstawowej do której uczęszczał kandydat.

Dostarczenie ww. dokumentów jest warunkiem wpisania na listę uczniów szkoły.

 

Do dnia 11 lipca 2025 r. kandydaci zakwalifikowani do przyjęcia do  PSM II st. im. J. Elsnera  mają obowiązek dostarczenia następujących dokumentów:

  1. kserokopii aktu urodzenia
  2. zgody na publikację wizerunku ucznia w mediach (druk dostępny poniżej)
  3. kopii świadectwa potwierdzającego ukończenie klasy programowo niższej w stosunku do klasy, o przyjęcie do której kandydat się ubiegał (dotyczy kandydatów do klas wyższych)

Ww. dokumenty muszą być dostarczone osobiście do kancelarii szkoły. Dopuszczone będą kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez dyrektora szkoły do której uczęszczał kandydat.

UWAGA

Kandydaci, którzy widnieją na listach jako zakwalifikowani i przyjęci na dwie specjalności będą wpisani na listę uczniów na specjalność, która we wniosku rekrutacyjnym została podana jako pierwsza.

 

ZDJĘCIA DO DOKUMENTÓW
Zdjęcia legitymacyjne (2 szt.) należy dostarczyć po rozpoczęciu roku szkolnego 2025/2026 do dnia 10 września 2025 r.

 


 

Materiały

Deklaracja 2025
Deklaracja​_2025.pdf 0.15MB
Zezwolenie (zgoda) na rozpowszechnianie wizerunku 2025
Wizerunek​_2025.pdf 0.65MB
{"register":{"columns":[]}}