W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lęborku

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lęborku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lęborku.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-09-01
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-01

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Niektóre treści pochodzą z różnych źródeł, lub opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Wyłączenia

  • Niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-01
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-01-13

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: st. kpt. Marcin Elwart
  • E-mail: marcin.elwart@straz.gda.pl
  • Telefon: 47 741 86 67

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Lęborku
  • Adres: ul. Stryjewskiego 37 84-300 Lębork
  • E-mail: sekretariat.lebork@straz.gda.pl
  • Telefon: 47 741 8660

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Teren komendy znajduje się przy ul. Stryjewskiego 37 gdzie również znajduje się główna brama wjazdowa dla pojazdów i osób pieszych. Przed wejściem na teren komendy należy udać się do drzwi wejściowych do komendy, przeszkolonej klatki schodowej od ulicy Stryjewskiego. Osoba niepełnosprawna może zgłosić chęć załatwienia sprawy za pomocą wideodomofonu, znajdującego się przy wejściu do komendy, telefonicznie, drogą pocztową, bądź też drogą elektroniczną na adres Komendy.

Wejście do głownego, piętrowego budynku znajduje się od strony ulicy Stryjewskiego. Siedziba Urzędu Komendanta Powiatowego Państwowej Straży w Lęborku mieści się na piętrze budynku Komendy Powiatowej PSP w Lęborku. Przy wejściu do budynku komendy znajduję się wideodomofon, za pomocą którego niepełnosprawny interesant może zgłosić potrzebę załatwienia sprawy. Za każdym razem podjęte zostaną wszelkie starania do stworzenia dogodnych warunków dla osoby niepełnosprawnej. Na piętrze znajduje się toaleta.

Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.

Aplikacje mobilne

  • Nie prowadzimy żadnych aplikacji mobilnych.

Informacje dodatkowe

  • Wszystkie informacje publikowane przez nas w mediach społecznościowych są dostępne cyfrowo i nie umieszczamy ich ponownie na tej stronie internetowej.

Dane kontaktowe koordynatorów ds. dostępności

  • Koordynator ds. dostępności architektonicznej – mł. ogn. Kajetan Wiszowaty e-mail: kajetan.wiszowaty@straz.gda.pl, tel. 47 741 86 66
  • Koordynator ds. dostępności cyfrowej – mł. kpt. Adam Boguń e-mail: adam.bogun@straz.gda.pl, tel. 47 741 86 63
  • Koordynator ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej – Joanna Szymikowska e-mail: joanna.szymikowska@straz.gda.pl, tel. 47 741 86 60

Materiały

Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020 - 2024 w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lęborku
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostępności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami.pdf 0.15MB
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego za 2020 rok
raport​_dostępność.pdf 0.18MB
Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.02MB
Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.01.2024 09:48 Joanna Szymikowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Szymikowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 2.0 30.01.2024 11:31 Joanna Szymikowska
Deklaracja dostępności 1.0 30.01.2024 09:48 Joanna Szymikowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}