W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Badanie obecności tematu AIDS w Interencie i mediach społecznościowych (2012 r.)

Z okazji Światowego Dnia AIDS Instytut Monitorowania Mediów przeprowadził badanie obecności tematu AIDS w Internecie i mediach społecznościowych. 
Badanie było realizowowane pro bono, wszelkie dane czy samą informację można wykorzystywać w dowolny sposób, za podaniem źródła (źródło: Instytut Monitorowania Mediów).

Badanie nie było realizowane na zlecenie Krajowego Centrum ds. AIDS. Centrum nie odpowiada za treści w załączonej informacji. Wszelkie pytania prosimy kierować bezpośrdnio do IMM.
 

Materiały

Badanie obecności tematu AIDS w Interencie i mediach społecznościowych (2012 r.)
aids​_informacja​_prasowa112012.pdf 0.16MB
{"register":{"columns":[]}}