W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikat w sprawie zmiany organizacji pracy Konsulatu Generalnego RP w Brześciu

17.03.2020

Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną informujemy:

KG RP w Brześciu

Komunikat w sprawie zmiany organizacji pracy 
Konsulatu Generalnego RP w Brześciu

Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną, w trosce o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo, apelujemy o rezygnację z zaplanowanej wizyty w KG RP 
w Brześciu. 
Zmiany w organizacji pracy urzędu nie ograniczą dostępu do urzędu konsularnego obywatelom polskim w zakresie pomocy konsularnej, w sytuacjach nagłych,
wymagających niezwłocznego działania lub interwencji konsula.
Od poniedziałku 16 marca 2020 r. do 27 marca 2020 r. ( możliwością dalszego przedłużenia) wszelkie sprawy nie wymagające osobistego stawiennictwa będą załatwiane w drodze korespondencyjnej.
Zawieszone zostaje:
•    przyjmowanie wniosków o wydanie wiz oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie zarówno w urzędzie konsularnym, jak i w Punktach Przyjmowania Wniosków Wizowych w całym brzeskim okręgu konsularnym. 
•    przyjęcia osób wnioskujących o wydanie Karty Polaka, a także przyjmowanie i wydawanie wszelkich dokumentów w sprawach Karty Polaka;
•    przyjęcia w sprawach obywatelskich i prawnych (oprócz sytuacji nagłych wymagających interwencji lub pomocy konsula).

W sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny +375 162 27 00 00 lub przedstawienie sprawy w formie mailowej na adres: brzesc.kg.konsul@msz.gov.pl.

W sytuacjach nadzwyczajnych i losowych wymagających pilnej pomocy konsularnej prosimy o kontakt telefoniczny: +375 29 200 94 00 lub e-mail brzesc.kg.dyzurny@msz.gov.pl. Powyższy telefon oraz email służą wyłącznie kontaktom obywateli polskich z konsulem dyżurnym poza godzinami pracy urzędu. Przesyłana na ten adres korespondencja dotycząca innych spraw nie podlega rozpatrzeniu.

Przypominamy, że korespondencja kierowana na adres instytucji, zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego, powinna zawierać: Imię i nazwisko nadawcy; dokładny adres nadawcy; przedmiot pytania, którego dotyczy.
Korespondencja (w tym otrzymana drogą elektroniczną) niezgodna z powyższymi zasadami zostanie pozostawiona bez rozpatrzenia.

{"register":{"columns":[]}}